پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین شایعات نقل و انتقالات بارسلونا در رسانه ها ( ورودی و خروجی ها )

کد خبر : 79272  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 خرداد 1397
مهمترین شایعات در روزهای گذشته

اختصاصی بارسا نیوز - بررسی شایعات نقل و انتقالاتی مطرح شده در رسانه های معتبر

 

ورودی ها

کریستین اریکسن و گریزمان :

اسپورت میگوید کریستین اریکسن پلن B بارسلونا برای گریزمان است . هافبک دانمارکی گزینه ایده آل برای اینیستا محسوب میشود اما خرید گریزمان برای مدیران مهمتر است . ارکیسن در واکنش به شایعات گفته  " من نمیخواهم در مورد شایعات صحبت کنم " . ( جزئیات بیشتر )

کریستین اریکسن - Christian Eriksen

 

رابیوت :

برایدا یکی از مدیران بارسلونا گفت " من اخیرا بازار نقل و انتقالات را دنبال نکردم اما از بازیکنانی که دوستشان دارم میتوانم رابیوت را نام ببرم . او بازیکنی در بالاترین سطح است " . چند هفته قبل وقتی از رابیوت در مورد آینده اش سوال شد گفت " نمیدانیم , خواهیم دید " . ( جزئیات بیشتر )

 

توصیه دشام به گریزمان :

آر ام سی یک شبکه رادیویی فرانوی مدعی شد که آنتوان گریزمان هنوز در مورد آینده اش تصمیم نگرفته است . این منبع مدعی شد که گریزمان از دشام برای آینده اش مشاوره گرفت و سرمربی فرانسه به او توصیه کرد در اتلتیکو بماند . ( جزئیات بیشتر )

آنتوان گریزمان - Antoine Griezmann

 

کلمنت لنگلت :

اسپورت گزارش داد که بارسلونا قصد خرید مدافع مرکزی سویا را بعد از 1 جولای دارد . بارسلونا امیدوار است بتواند این بازیکن را در مجموع با هزینه ای بالغ بر 38 میلیون یورو خریداری کنند . لنگلت 22 سال دارد و قیمت گفته شده نسبت به گزارش های اولیه که 30 میلیون بود , بالاتر رفته است ( جزئیات بیشتر )

 

خروجی ها

یری مینا :

رادیو کانال بارسلونا میگوید ارنستو والورده به هیئت مدیره بارسلونا گفته است که او برای فصل آینده روی یری مینا حساب نمیکند . مینا هیچ مشتری جدی ندارد . ( جزئیات بیشتر )

یری مینا - Yerry Mina


دنیس سوارز :

سلتاویگو با بارسلونا برای دنیس سوارز تماس گرفت . هدف فهمیدن اینکه آیا او در دسترس است یا نه . بارسلونا به آنها گفت فعلا صبر کنند تا ارنستو والورده در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است . ( جزئیات بیشتر )

 

منیر الحدادی :

رئال سوسیداد نسبت به امضای قرارداد با منیر امیدوار است . اسپورت گزارش داد که مدیر ورزشی سوسیداد در مورد این بازیکن از بارسلونا سوال پرسید . بارسلونا در انتظار برگزاری یک جلسه در مورد تصمیم گیری برای آینده این بازیکن است . بارسلونا برای منیر حداقل 12 میلیون یورو میخواهد .

منیر الحدادی

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.