پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین وضعیت آینده یری مینا در بارسلونا

کد خبر : 79314  |  زمان ارسال : جمعه 11 خرداد 1397
مارکا از نزدیکان مینا اطلاعاتی در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن را بدست آورده است

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا , علارقم گزارش هایی که میگویند بارسلونا در تلاش برای آوردن یک مدافع جدید است اما یری مینا آرام است . مینا میداند که برای عملکردش در چند بازی برای بارسلونا مورد انتقال قرار گرفته است و این برای او سخت است اما این انتقادات رویای او را نابود نمیکند . او اعتماد به نفس زیادی به بازی خودش دارد و احساس خطر نمیکند . اگرچه میداند احتمال دارد که نام او در تابستان به عنوان یکی از خروجی ها مطرح باشد .

 

یری مینا

 

از سویی , نزدیکان مینا در مورد دشواری راهی که این بازیکن برای پیوستن در وسط فصل به بارسلونا داشته است میگویند و مخصوصا اینکه او از برزیل آمده است . بنابراین خود مینا معتقد است که شرایط در فصل های بعدی متفاوت میشود . اولین قدم یری مینا داشتن یک جام جهانی خوب با کلمبیا است تا نشان دهد بارسلونا در مورد او اشتباه میکند . مینا خودش متقاعد شده که اگر مانند هم تیمی های دیگرش از ابتدای فصل بازی میکرد قادر بود تا سطح واقعی بازی اش را در بارسا نشان دهد .

 

آنها هنوز چیزی نگفته اند

علارقم اطلاعاتی که مدعی خروج مینا در تابستان هستند اما اطرافیان این بازیکن اطمینان داده اند که باشگاه هنوز چیزی به او نگفته است . یری نمیداند بارسلونا را ترک میکند یا نه , اما احساس میکند حداقل تا پایان جام جهانی تصمیمی در این مورد گرفته نمیشود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.