پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مهمترین داستان های امروز : 6 خبر مثبت !

کد خبر : 79315  |  زمان ارسال : جمعه 11 خرداد 1397
برای مشاهده جزئیات هر خبر بر روی لینک های آبی در متن کلیک کنید .

اختصاصی بارسا نیوز - در ادامه خبرهای مهم طی 24 ساعت گذشته را مروز خواهیم کرد . این اخبار در رابطه با تمدید با آلبا , فرمت جدید کوپا دل ری , بازگشت تیاگو , علاقه تیم های ایتالیایی به ویدال و گومز و همچنین رونمایی از توپ جدید لالیگا است .

 

مثبت ها :

موندو دپورتیووو مدعی شد بارسلونا با وجود ادعاهایی که در مورد تمدید آلبا مطرح شده است در مورد آینده این بازیکن نگران نیست . مدافع چپ اسپانیایی بارسلونا دارای بند خروج 150 میلیون یورویی است و باشگاه های یونایتد و چلسی به او علاقه مند هستند .

 

کوپا دل ری تغییر میکند . فدراسیون فوتبال اسپانیا تغییرات جدید در این رقابت را برای بعد از فصل 2019/20 را تایید کرد .

 

دیاریو اسپورت نشان داد که بازیکنان بارسلونا برای بازگشت تیاگو آلکانتارا در تابستان امسال هیجان زده هستند . آنها تمایل خود را به بارتومئو برای بازگشت این ستاره لاماسیایی اعلام کرده اند .

 

رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که  آنچلوتی سرمربی جدید ناپولی به الیکس ویدال مدافع راست بارسلونا علاقه مند است . آنچلوتی تمایل خود را به مدیران این باشگاه اعلام کرده است .

 

موندو دپورتیوو میگوید ممکن است گومز به سری آ منتقل شود و در لاتزیو به کار خود ادامه دهد . این باشگاه به دنبال جایگزینی برای سرگی میلینکویچ-ساویچ میباشد .

 

نایک توپ جدید لالیگا برای فصل 2018/19 را رونمایی کرد . رنگ اصلی آن سفید است با ساختاری خیره کننده که به وسیله رنگ های دیگری همچون بنفس با خطوط صورتی و زرد به خوبی تزئین شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.