پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ساموئل اومتیتی در آستانه تمدید قرارداد

کد خبر : 79342  |  زمان ارسال : شنبه 12 خرداد 1397
پروژه تمدید اومتیتی در مراحل پایانی است !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، داستان تمدید قرارداد ساموئل اومتیتی بعد از شایعات بی شمار نزدیک است. این مدافع فرانسوی از ماه ها پیش درخواست افزایش دستمزد داده بود که از سوی سران باشگاه با مخالفت های مواجه شده بود که هین مسئله باعث شده بود که اختلاف هایی بین بازیکن و باشگاه رخ دهد. اومتیتی اصلا دوست نداشت که راه جدایی را پیش بگیرد ، در زمان امضای قرارداد با بارسلونا به او قول داده بودند که اگر به ترکیب اصلی برسد پس از گذشت دو سال دستمزد وی را افزایش میدهند و او نیز خواهان همین مسئله بود.

 

به نظر میرسد که آخرین جلسه نمایندگان بارسلونا با ایجنت جدید اومتیتی به خوبی پیش رفته و باشگاه نیز پیشنهاد خود را افزایش داده است. پیشنهاد بارسلونا حالا پیشرفت قابل توجه ای داشته اما هنوز با درخواست اولیه اومتیتی فاصله دارد. پیشنهاد جدید باشگاه با موافقیت نماینده بیگ سام مواجه شده و در روز گذشته نیز به نیس سفر کرد تا اطلاعات را در اختیار اومتیتی قراردهد. بارسلونا اعتقاد دارد که بزودی قرارداد اومتیتی تمدید میشود.

 

در صورت که تمدید قرارداد انجام شود این قرارداد تا سال 2023 اعتبار دارد و بند آزاد سازی بیگ سام از 60 میلیون یورو به 500 میلیون یورو افزایش پیدا میکند. اومتیتی از زمانی که راهی بارسلونا شده به یکی از مهره های کلیدی و تاثیر گذار تیم تبدیل شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.