پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو: نیمار و صلاح می توانند توپ طلا را کسب کنند

کد خبر : 79366  |  زمان ارسال : یکشنبه 13 خرداد 1397
بازگشت فیلیپه کوتینیو به آنفیلد

اختصاصی بارسانیوز فیلیپه کوتینیو پس از ترک لیورپول در نقل و انتقالات زمستانی خیلی زود به آنفیلد بازگشت و در جریان دیدار دوستانه کشورش مقابل کرواسی می تواند یک بار دیگر روی چمن آنفیلد قدم بگذارد.

 

کوتینیو در بارسلونا نیم فصل موفقی را سپری کرده اعتقاد دارد که صلاح و نیمار می توانند در صورت درخشش در جام جهانی توپ طلا را کسب کنند:

به نظر می رسد که از نظر لحظه ای زمان مناسبی برای ربوده شدن توپ طلا از دستان مسی و رونالدو فراهم آمده است و قهرمانی در جام جهانی می تواند این شانس را فراهم کند که مسی و رونالدو برای سال های زیادی است آن را در تصرف خودشان دارند.

 

کوتینیو درخصوص سایر کاندیداها برای کسب توپ طلا در کنار مسی و رونالدو گفت:

از نظر من محمد صلاح و نیمار بای جام جهانی را فتح کنند تا بتوانند توپ طلا را به دست آورند که بستگی به نحوه پیش رفتن جام جهانی دارد اما استعداد انجام این کار را دارند و این دو انتخاب های من خواهند بود.

 

محمد صلاح و ترک لیورپول؟

من نسبت به اینکه محمد صلاح برای سال ها در لیورپول باقی خواهد ماندن متقاعد شده ام

 

نیمار؟

برزیل یک تیم است نه بازیکنی خاص اما نیمار ستاره تیم ما است و شکی در این خصوص وجود ندارد و فکر می کنم که این جام بتواند جام او باشد. من نمی توانم پیشبینی کنم که نیمار چند گل خواهد زد اما می دانم که چه کارهایی از دستش بر می آید. او کاملا روی جام جهانی متمرکز است و پتانسیل زیادی دارد.

 

باید اتفاقات جام جهانی قبلی را فراموش کنیم چون فکر کردن به آن به ما ضربه می زند. کلید رسیدنمان به فینال اتکا به توانایی های خودمان است و اینکه به روش معمول خود بازی کنیم. ما می خواهیم برزیل باشیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.