پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اومتیتی: چیزهای زیادی می گفتند اما بارسلونا رویای من است؛ بهترین و بدترین لحظه؟

کد خبر : 79394  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 خرداد 1397
ساموئل در مصاحبه پس از تمدید

اختصاصی بارسانیوز ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا سرانجام پای قرارداد تمدید خود را قبل از جام جهانی امضا کرد که این را خواسته خود اعلام کرد.

 

اومتیتی پس از تمدید گفت:

خیلی ممنونم و بسیار خوشحالم و از بازی برای بارسلونا افتخار می کنم. بودن در اینجا رویای من بوده و و احساس می کنم که اینجا خانه من استو حالا می خواهم برای مدتی طولانی در اینجا بمانم. من در اینجا بسیار خوشحالم و اعتماد همه را دراختیار دارم و به همین دلیل نمی خواهم اینجا را ترک کنم. بارسلونا خانه من است.

 

از زمانی که به بارسلونا آمدم پیکه بیشترین ارتباط را با من برقرار کرد و از روز اول با درک یکدیگر به من کمک کرد تا پیشرفت کنم و بازی در کنار بازیکنانی چون او خوشبختی من است

 

خیلی چیزها در مورد تمدیدم گفته شد اما هدف و اولویت من تمدید بود. بارسلونا رویا و خانه من است چون بهترین بازیکنان در اینجا در بهترین باشگاه جهان حضور دارند و خودم را در تیم دیگری نمی دیدم. من در اینجا خیلی خوشحالم و با تیم و شهر وفق پیدا کرده ام. در مورد اعداد و ارقام دستمزد صحبتی ندارم چون هدف من بازی کردن در بارسلونا است تا عناوین را فتح کنم و این مهم ترین چیز است.

 

بهترین و بدترین لحظه؟

بهترین لحظه آمدن به بارسلونا یا کامبک مقابل پاری سن ژرمن بود و بدترین لحظه نیز شکست مقابل رم.

 

تمدید

من از این تمدید تحت تاثیر قرار نگرفتم چون برایش آماده بودم و این را می خواستم و این مهم ترین چیز برایم بود. افت من در مقاطعی از فصل بابت درد زانویم بود که 100 درصد آماده نبودم. من در بارسلونا برای اینکه در سطح مطلوبی قرار بگیرم خیلی تلاش کرده ام و از باشگاه بابت دادن این فرصت به من خوشحالم و حالا این فرصت را دارم تا در جام جهانی به عنوان بازیکن ترکیب اصلی بازی کنم.

 

وقتی که برای بارسلونا بازی می کنید باید برای فتح تمامی جام ها بجنگید و لیگ قهرمانان برای من بهترین تورنومنت و جام است و بایاد آن را فتح کنیم و در سال آینده تلاش بیشتری انجام خواهیم داد تا فتحش کنیم.

 

من فرصت بازی در بارسلونا را داشتم و می خواستم بهترین تیم جهان را ترک کنم و از بازی در بارسلونا در کنار لیونل مسی و سایر بازیکنان خوشحالم و از روز اول مذاکره برای تمدیدم به مدیران گفتم که می خواهم بمانم

 

گریزمان و لنگلت؟

اینجا

 

جام جهانی؟

از نوجوانی بودن در جام جهانی رویایم بود و حالا این به واقعیت بدل شده و قبل از ترک بارسلونا به مسی و سوارز گفتم که دوست دارم تا در جام جهانی مقابلشان قرار بگیریم و شکستشان دهیم و با جام به اینجا برگردیم

 

به کار بردن کلمه جوکر؟

خب من چند هفته قبل تمایلی به صحبت در این خصوص نداشتم و وقتی از من پرسیدند این را گفتم و رسانه ها برای خودشان تفسیر کردند

 

استعفای زیدان؟

نمی دانستم که قرار است در مورد رئال صحبت کنیم. خب تصمیمش من را هم متعجب کرد چون در مادرید کار فوق العاده انجام داده بود. 

 

سال آینده خواهیم دید که خروج زیدان از رئال به نفع بارسلونا بوده یا نه اما مهم ترین چیز توجه به کار خودمان است چون اگر خوب بازی کنیم و عناوین را فتح کنیم اینکه رئال خوب بازی کند یا بد اهمیتی ندارد.

 

تقویت تیم؟

ما می خواهیم تیمی جذاب و قدرتمند داشته باشیم و بازیکنان خوب را جذب کنیم تا ر فصل آینده برای فتح تمامی عناوین رقابت کنیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.