پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی در کنار نماد بزرگ ترین در تاریخ؛ "خودم را بهترین نمی دانم" (+ تصاویر)

کد خبر : 79404  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 خرداد 1397
لیونل مسی روی جلد مجله Paper

اختصاصی بارسانیوز – در آستانه جام جهانی روسیه، لیونل مسی با نماد بز به عنوان "بزرگ ترین در تاریخ" روی جلد مجله PaperMag رفت نمادی که گری لینکر در توئیت های خود در مورد مسی به کار می برد.

 

در این مجله در بیان سرگذشت مسی به صحبت های او درخصوص جام جهانی نیز پرداخته شد.

 

مسی علی رغم فتح 32 جام در بارسلونا در کنار بسیاری از عناوین خودش را بهرتین نمی داند که در این خصوص گفت:

من خودم را بهترین بازیکن انتخاب نمی کنم و فقط یک بازیکن دیگر هستم. درون زمین، وقتی که بازی شروع می شود همه ما مثل همدیگر هستیم. هر روز چالش جدیدی است و همیشه سعی می کنم تا خودم را فراموش کنم و همیشه همین کار را می کنم.

 

 

جام جهانی؟

اهمیت دارد که به خوبی آماده شویم چون در مقدماتی جام جهانی در آخرین لحظات صعود کردیم و زمان کافی نیز نداشته ایم و هنوز باید خودمان را بهتر کنیم تا به عنوان یک تیم بتوانیم جام جهانی را کسب کنیم و در سطح تیم هایی چون فرانسه، آلمانف برزیل یا اسپانیا قرار بگیریم.

ما تیم خوبی داریم و آرژانتین همیشه برای قهرمانی تلاش می کند و اهمیت هم نداردکه چگونه این کار را انجام می دهیم و همیشه به دنبال پیروزی هستیم و سعی خواهیم کرد تا به آرامی اما با قدرت برای جام جهانی آماده شویم.

 

 

مسی درخصوص ترک آرژانتین و پرواز به اسپانیا در سنین نوجوانی گفت:

مجبور به ترک آرژانتین در نوجوانی شدم و چیزهای زیادی را از دست دادم و هر موقع که بتوانم به روزاریو بازمی گردم و امیدوارم روزی برای زندگی بازگردم. آرژانتین همیشه بخشی از من بوده است.

 

 

تفریح و استراحت؟

در کنار فرزندانم سعی دارم تا زندگی و خانواده ای عادی داشته باشم. یکی از تفریحات مورد علاقه ام پلی استیشن است که با تیاگو رقابتی جدی دارم که روش خوبی ربای تفریحدر کنار فرزندان و فراموشی فوتبال است.

 

 

 

مسی در ادامه نیز از اینکه سفیر یونیسف است اعلام افتخار کرد و همچنین گفت که رابطه خوبی با حیوانات دارد که در این خصوص به سگ خود اشاره داشت.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.