پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اونزوئه: برای هدایت بارسلونا با من صحبت شد ! ؛ والورده عالیست

کد خبر : 79419  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 خرداد 1397
خوان کارلوس اونزوئه در گفت و گو با اسپورت

اختصاصی بارسانیوزخوان کارلوس اونزوئه دستیار انریکه در بارسلونا اعلام کرد که با رابرت فرناندز برای قبول هدایت تیم پس از انریکه نشست داشته اما درنهایت والورده به جای او منصوب شده است.

 

اونزوئه که در دوران سه ساله حضور انریکه روی نیمکت بارسلونا دستیاری او را برعهده داشت از روند آماده شدن خود برای سرمربی گری اینگونه سخن گفت:

انریکه تصمیم خود برای کنار کشیدن از هدایت بارسلونا را قبل از کریسمس در سومین فصل به ما اعلام کرده بود و ما تصمیمش را درک می کردیم چون فکر می کرد پس از سه سال زمان جدایی است و من هم با او موافق بودم چون انتظارات در بارسلونا زیاد است و کسی صبر ندارد. انریکه زودتر از هر کسی در ساعت 7:30 صبح وارد باشگاه می شد و ما ساعت ها برای آماده سازی بازیکنان وقت صرف کردیم. انریکه مسئولیت های زیادی را به من داده بود و با من مثل سرمربی تیم رفتار می کرد و به من اختیارات لازم را برای به کار بستن استراتژی های گلزنی و تقویت دفاع را داد.

 

هدایت بارسلونا و صحبت با رابرت؟

اگر بگوم نه دروغ گفته ام، من آماده این چالش بودم چون اکثر بازیکنان را به خوبی می شناختم و حتی صحبت هایی داشتیم اما درنهایت والورده منصوب شد. والورده مربی کامل و عالی برای بارسلونا تست و در کنار جنبه های تاکتیکی و فنیف آرامش را نیز به تیم تزریق کرده است.

 

دوست داری در کجا کار کنی؟

تمام گزینه ها را بررسی می کنم اما رویایم کار در فوتبال انگلستان است

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.