پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اونزوئه: بحران اختلاف مسی و انریکه ما را قوی تر کرد

کد خبر : 79420  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 خرداد 1397
خوان در جلسه اعتراف اسپورت

اختصاصی بارسانیوز – خوان کارلوس اونزوئه پس از جدایی از بارسلونا در تابستان گذشته و قبول هدایت سلتاویگو پس از یک سال در گفت و گو با اسپورت درخصوص اتفاق های سه سال هدایت بارسلونا توسط انریکه پرداخت.

 

اونوزئه در بخش های از مصاحبه درخصوص بحران اختلاف مسی و انریکه در آنوئتا اینگونه سخن گفت:

در لبه بحران قرار داشتیم و من این را انکار نمی کنم اما به لطف آن اتفاق همه گروه اعم از تیم و کادر فنی قوی تر شد و ما راه حلی سریع یافتیم و همه یک چیز را یاد گرفتیم که در کنار هم شکست ناپذیر خواهیم بود و به این دلیل بر بحران غلبه کردیم.

 

شما چه نقشی در این بحران داشتید؟

فردی که بیشترین تاثیر را روی من گذاشت فرانک ریکارد بود که خیلی دوستش داشتم. وقتی که با مشکلاتی مواجه می شد می گفت که آرام باشید، اجازه دهید مشکل رخ دهد چون این بهترین راه برای یافتن به دنبالر اه حل است

 

مسی نیز کمک کرد؟

البته، او هوشمندانه رین بازیکنی است که من در داخل و بیرون از زمین دیده ام. او رهبری خاموش است و ناظری فوق العاده روی اتفاقاتی است که دارد رخ می دهد و در عین حال بیشترین جاه طلبی را دارد و به همین دلیل هم تیمی هایش راه دیگری جز جاه طلبی او ندارند. لئو شبیه اینیستا است و بیشتری روی کاری که انجام می دهد متکی است تا اینکه بخواهد با حرف زدن رهبری کند.

 

تفاوت گواردیولا و انریکه؟

هر دو از یک فلسفه استفاده می کردند با این تفاوت که سبک پپ در حملات بی رحمانه بود که درنتیجه وضعیت دفاعی مطلوب نبود و وقتی توپ از دست می رفت احساس خطر می شد. اما با انریکه بارسلونا تاکتیک بیشتری برای حملات داشت از جمله ضدحمله.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.