پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رابرت بدون تمدید در 24 روز تا اتمام قرارداد

کد خبر : 79455  |  زمان ارسال : چهارشنبه 16 خرداد 1397
خروج رابرت با رنگ و بوی واقعیت

اختصاصی بارسانیوز رابرت فرناندز مدیر ورزشی بارسلونا پس از 30 ژوئن دیگر مسئولیتی در بارسلونا نخواهد داشت و پپ سگورا مدیر ورزشی بارسلونا نیز در حال یافتن جایگزینی برای اوست به صورتی که در هفته های اخیر چندین جلسه در این زمینه با افرادی به عنوان مدیر ورزشی جدید برگزار شده است.

 

تا به این لحظه خروج رابرت فرناندز از بارسلونا رنگ و بوی واقعیت دارد مگر اینکه وضعیت به صورت غیرمنتظره ای تغییر کند چون کمتر از 24 روز تا پایان قرارداد رابرت فرناندز باقی مانده و طبق شواهد، بارسلونا هیچ اقدامی برای تمدید انجام نداده است که به نظر می رسد به دلیل پایان دوران حضور او در پست مدیر ورزشی باشگاه است.

 

کار دشوار پپ سگورا برای برکناری فرناندز

 

پپ سگورا مدیر ارشد باشگاه برای انتصاب رابرت فرناندز چالشی جدی دارد چون ارنستو والورده سرمربی تیم حامی بزرگ اوست به صورتی که این سرمربی توسط رابرت در بارسلونا منصوب شد و ارنستو در یکی از آخرین کنفرانس های خود نسبت به باقی ماندن رابرت ابراز امیدواری داشت.

 

زمزمه خروج از تابستان 2017

 

یکسال قبل و پس از نقل و انتقالات پرحاشیه بارسلونا بابت خروج نیمار و عدم خروج بازیکنان نامناسب با سبک بازی تیم چون آندره گومز، توران و چند بازیکن دیگر، خبر از اتمام همکاری رابرت فرناندز داده شد تا قربانی اعتراض هواداران شود اما درنهایت آلبرت سولر تاوانش را پرداخت و از حوزه مدیریت فوتبالی برکنار شد تا پپ سگورا وارد عمل شود و رابرت بیشتر روی رصد قراردادن بازیکنان با سفر به استادیوم های مخالف زوم کند.

 

درحالی که خریدی چون اومتیتی و برخی عملکردهای موفقیت آمیز پیشنهادهایی برای تمدید او را از سوی برخی اعضای باشگاه داشت اما حذف مقابل رم و عملکرد ضعیف تیم دوم پپ سگورا را به دنبال بافتن مدیر ورزشی جدید سوق داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.