پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

4 جایگزین احتمالی سیلسن در بارسلونا ( + نظرسنجی )

کد خبر : 79465  |  زمان ارسال : چهارشنبه 16 خرداد 1397
احتمال خروج سیلسن افزایش یافته است ...

اختصاصی بارسا نیوز - موندو دپورتیوو لیستی از 4 دروازه بان تهیه کرده است که در صورت خروج سیلسن جایگزین او در بارسلونا خواهند شد . دروازه بان هلندی بارسلونا مورد علاقه باشگاه هایی همچون آرسنال , لیورپول و چلسی است .

 

تیم کرول

این دروازه بان هم تیمی سیلسن در تیم ملی هلند است . او 30 سال دارد و در لیگ انگلیس تجربه بازی برای نیوکاسل را دارد . او پس از انتقال به برایتون ( 2017 ) , تقریبا برای این تیم هیچ بازی انجام نداده است .

Tim Krul

 

روی پاتریسیو

او تمام عمر خود را در اسپورتینگ سپری کرده است و تقریبا 500 بازی به عنوان یک بازیکن حرفه ای انجام داده است و میتواند اسپورتیگ پرتغال را ترک کند . در 30 سالگی او یکی از بهترین دروازنانان یورو بود . ورود او به نظر پیچیده است زیرا به نظر نمیرسد او نیمکت کسی باشد .

Rui Patrício

 

خوئل روبلس

این دروازه بان اسپانیایی بازی کمی برای اورتون در فصل گذشته انجام داده است . پس از 1 سال نامناسب از لحاظ بازی او میتواند به لالیگا بازگردد . او قبلا برای رایو وایکانو و اتلتیکو مادرید بازی کرده است .

Joel Robles

 

ویسنته گوایتا

اگرچه گزارش هایی از احتمال انتقال او از ختافه به کریستال پالاس میگویند اما همه چیز میتواند با تماس بارسلونا تغییر کند . این دروازه بان در گذشته نیز مورد علاقه بارسلونا بود و حتی به قیمت نیمکت تراشتگن هم برای پیوستن به بارسلونا علاقه مند است .

Vicente Guaita

با کدام گزینه موافقید ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.