پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راه حل بارسلونا برای تیاگو؛ پول به اضافه بازیکن (عکس)

کد خبر : 79483  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 خرداد 1397
فرصت برای کاهش قیمت درخواستی بایرن مونیخ برای تیاگو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز روزنامه اسپورت که تیاگو را روی جلد برد، هافبک بایرن مونیخ می تواند مجددا به بارسلونا بازگردد چون باواریایی ها او را در لیست فروش قرار داده اند.

 

طبق گزارش، بارسلونا به دنبال جایگزین کردن اینیستا است که راهی ویسل کوبه شده و از لحاظ فنی والورده خوشحال خواهد شد که اگر بازیکنی در سطح تیاگو دراختیار بگیرد چون برخلاف آرتور، تیاگو آزمون خود را پس داده و گزینه ای بسیار مطمئن تر محسوب می شود.

 

طبق گزارش، باتوجه به درخواست بازیکنان کلیدی تیم از بارتومئو برای خرید تیاگو، باشگاه نیز می داند که ورود بازیکنی چون تیاگو ایده آل خواهد بود اما برای جذب او مشکلات اقتصادی مطرح است.

 

بایرن مونیخ قصد دارد تا از فروش تیاگو پول خوبی را به دست آورد و درخواست آن ها 70 میلیون یورو است و برای دریافت چنین مبلغی حاضر به مذاکره برای ورود بازیکنی به این انتقال جهت کاهش هزینه است که این بازیکن می تواند لوکاس دینیه باشد.

 

 

بایرن مونیخ به جایگزینی برای آلابا نیاز دارد و با ترک خوان برنات، لوکاس دینیه گزینه باواریایی ها برای جانشینی اوست. دینیه مدافع چپ فرانسوی 24 ساله بارسلونا با حضور آلبا فرصتی برای بازی ندارد و بارسلونا می تواند از فروش او 15 تا 20 میلیون یورو نصیب خود نماید که باشگاه یوونتوس نیز به جذب او علاقه مند است.

 

بنابراین با ورود لوکاس دینیه به معامله، هزینه جذب تیاگو می تواند به 50 میلیون یورو کاهش یابد که در صورت موفقیت بارسلونا در مذاکره می تواند به 40 میلیون یورو نیز برسد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.