پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ناراحتی تراشتگن در تمرینات تیم ملی آلمان

کد خبر : 79529  |  زمان ارسال : شنبه 19 خرداد 1397
تراشتگن از تصمیم کادر فنی ناراحت و نا امید شده است !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، آلمان نامزد اصلی قهرمانی جام جهانی روسیه میخواهد بار دیگر از عنوان قهرمانی دوره قبلی خود دفاع کند. قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم کار بسیار دشواری است و برخی نیز عنوان کرده اند که لواخیم لو 11 بازیکن منتخب خود را برای این رقابت ها نیز انتخاب کرده است. در لیست نهایی آلمان اتفاق عجیبی رخ داد و آن هم خط خوردن لروی سانه بهترین وینگر لیگ جزیره بود که در تیم منچستر سیتی نمایش های فوق العاده ای ایفا کرد.
 
تصمیم عجیب دیگر کادر فنی انتخاب مانوئل نویر به عنوان سنگربان اول تیم بود سنگربانی که تمام فصل را به علت مصدومیت از دست داده بود و چند روزی است که شرایط بازی را پیدا کرده است. در طرف مقابل تراشتگن در لباس بارسلونا بازی های بی شماری در این فصل انجام داد و عملکرد شگفت انگیزی داشت و باتوجه به شرایط مانوئل نویر همه بر این باور بودند که تراشتگن شماره یک تیم ملی آلمان باشد.
 
یواخیم لو سرمربی آلمان شخصا عنوان کرد که مانوئل نویر انتخاب اول آن ها برای جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود. بعد از اینکه تراشتگن از تصمیم لوو با خبر شده بود در تمرینات ناراحت بود تا به اینجا یواخیم لو تصمیم های عجیبی گرفته اکثرا اعتقاد دارند که در مورد تراشتگن بی عدالتی صورت گرفته و او شایسته سنگربان شماره یک تیم ملی آلمان بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.