پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 عملیات بزرگ در انتظار اریک آبیدال

کد خبر : 79551  |  زمان ارسال : شنبه 19 خرداد 1397
آبیدال باید 3 عملیات مهم را به نتیجه برساند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، با توجه به ورود اریک آبیدال در پست مدیر فنی باشگاه تمرکز خود را روی جذب گریزمان ، آرتور و لنگلت قرارداده است. این بازیکنان اهداف تابستانی باشگاه هستند که قطعا اریک آبیدال در رسیدن به این اهداف میتواند کمک بزرگی به تیم کند.

 

آبیدال هم وطن آنتوان گریزمان میتواند در تصمیم این مهاجم مداخله کند چرا که او در روز های آینده تصمیم نهایی خود را اعلام میکند. البته بارسلونا باید صبر کند تا بند آزاد سازی وی به 100 میلیون یورو کاهش پیدا کند برای برای جذب او اقدام کند. هدف دوم کلمنت لنگلت مدافع فرانسوی باشگاه سویا بوده هر چند که آبیدال در مورد این بازیکن اشتیاق زیادی ندارد و این بازیکن بیشتر مورد توجه پپ سگورا قرار گرفته است. والورده در حال حاضر پیکه ، اومتیتی و ورمالن را در اختیار دارد و اگر لنگلت نیز جزء ورودی ها باشد یری مینا باید باشگاه را ترک کند.

 

آرتور ملو سومین عملیات است. دو باشگاه در ماه های گذشته توافق هایی داشته اند که حالا با توجه به خروج اینیستا و مصدومیت طولانی مدت کارلس آلنا ممکن است زمان ورود این بازیکن به نیوکمپ تغییر کند. در توافق آمده که این انتقال در ژانویه 2019 رخ دهد اما حالا آبیدال و سران باشگاه باید تلاش کنند که این انتقال در همین تابستان رخ دهد. باید دید که آبیدال در این 3 عملیات مهم چه عملکردی دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.