سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه گریزمان با عدم اعلام تصمیم؛ "راحتم !"

کد خبر : 79573  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 خرداد 1397
تمدید معطلی !

اختصاصی بارسانیوز آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید پس از بازی دوستانه کشورش مقابل فرانسه در مقابل دوربین های تلویزیونی حاضر شد اما درخصوص تصمیم خود صحبتی نکرد.

 

درحالی که احتمال می رفت گریزمان پس از بازی با آمریکا تصمیم خود را برای ماندن در اتلتیکو یا انتقال به بارسلونا اعلام کند اما طبق گفته رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه آن را به روزهای آتی موکول کرد.

 

گریزمان پس از بازی در میکس زون گفت:

این سیستم (2-4-4) جدیدی است که در تلاش برای اجرای صحیح آن و بهتر شدن در ارائه اش هستیم. سعی داریم در تمرین و بازی هماهنگ شویم. بازی امروز کمی پیچیده بود چون آمریکا با 5 دفاع بازی کرد. هنوز یک هفته برای رسیدن به بهترین فرم خودمان فرصت داریم. ما اعتماد به نفس لازم را داریم. بازی ها یک هفته دیگر شروع می شود و نمی توانیم برایش صبر کنیم.

آماده سازی جسمانی خوبی داشته ایم. هنوز یک هفته وقت داریم و من نیز به شخصه آرام هستم و به این تیم ایمان دارم. بازی آسانی وجود نخواهد داشت و استرالیا و پرو نیز به مانند بازی امشب دیدارهای دشواری خواهند بود و باید برایش آماده باشیم. ما ویدیوی بازی های استرالیا را تماشا خواهیم کرد تا آن ها را شکست دهیم.

 

با این اوصاف به نظر می رسد که آینده گریزمان هنوز حل و فصل نشده چون در صورت رسیدن به توافق جهت تمدید با اتلتیکو مادرید طبق گزارش رادیو کادنا کوپه باید این موضوع را پس از بازی اعلام می کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.