پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی نشان داد چرا بارسلونا باید گریزمان را خریداری کند

کد خبر : 79577  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 خرداد 1397
مسی تاکید کرد که ورود گریزمان به بارسلونا باعث ایجاد مشکل نمیشود .

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی انتظار دارد با ورود گریزمان به بارسلونا , او برای کسب چمپیونزلیگ به تیم کمک کند .

 

آنتوان گریزمان در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد طی این هفته , تصمیم در مورد آینده اش را عمومی میکند . گریزمان به دنبال کسب جام است و میداند رسیدن به این هدف در اتلتیکومادرید دشوار خواهد بود .

 

گفته میشود به ارنستو والورده برای جذب گریزمان تضمین داده شده است اما احترام او نسبت به باشگاه اتلتیکو مادرید باعث شده است او کمی در اعلام تصمیم خود دچار سختی شود

 

مسی در مورد انتقال گریزمان در تابستان به اسپورت گفت :

من نمیدانم آیا او اولویت ( خرید بارسلونا ) هست ( یا نه ) . من میدانم که برای قهرمانی دوباره در چمپیونزلیگ باید بهترین بازیکنان را داشته باشیم و گریزمان یکی از آنهاست . اگر باشگاه با او قرارداد امضا کند , فوق العاده خواهد بود . من نمیدانم آیا او اولویت است یا نه . این بستگی به نظر مدیران ورزشی و مربی دارد . من فقط میتوانم بگویم که برای قهرمانی در چمپیونزلیگ باید بهترین بازیکنان را داشته باشیم و او بازیکن بسیار خوبی است .

 

این اولین بار نیست که مسی در مورد پتانسیل بازیکنان مورد علاقه بارسلونا صحبت میکند :

گریزمان یکی از بازیکنان بزرگ است که در لحظه ای استثنایی از دوران حرفه ای خود به سر میبرد . او بازیکنی عالی است و ما یکدیگر را درک میکنیم .

 

برخی رسانه ها مدعی هستند لیونل مسی قدرت زیادی دارد و از این نفوذ در نقل و انتقالات استفاده میکند و بارسلونا برای جذب بازیکن با او مشورت میکند . مسی در این خصوص نیز پاسخ داد :

من فردی نیستم که بگویم چه کسی باید خریداری شود . افرادی برای اینکار وجود دارند . سال گذشته عالی بود و ما فقط در 3 بازی شکست خوردیم . من باز هم این را تکرار میکنم  زیرا این فصل عجیبی بود و از دست دادن بازی با رم عجیب و غریب بود .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.