پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تماس بارسلونا و آژاکس پس از جلسه با ایجنت دی یانگ

کد خبر : 79611  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 خرداد 1397
ناراحتی آژاکس از جلسه بارسلونا با ایجنت فرنکی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز منتشر شده از سوی روزنامه هلندی De Telegraaf، دو باشگاه بارسلونا و آژاکس روز گذشته تماسی با هم برای موضوع انتقال فرنکی دی یانگ داشته اند.

 

دی یانگ ستاره 21 ساله آژاکس به عنوان یکی از هافبک های آینده دار فوتبال جهان و مستعد ترین ستاره حال حاضر فوتبال هلند از مدت ها قبل زیر نظر بارسلونا قرار داشته و بارسلونا تلاش خود را در هفته های اخیر برای راحت کردن خیال خود از بابت خرید او افزایش داده است.

 

طبق گزارش امروز این روزنامه هلندی، باشگاه بارسلونا با ایجنت فرنکی در انتهای هفته گذشته میلادی (شنبه یا یکشنبه) دیدار داشته که این اقدام مورد پسند باشگاه آژاکس باتوجه به اینکه دی یانگ تا 2021 قرارداد دارد نبوده و همچنین قصد ندارند تا ستاره خود را از دست دهند و از این رو بارسلونا تماسی را با باشگاه هلندی برقرار کرده است.

 

بارسلونا قصد دارد تا با جلوگیری از افزایش قیمت دی یانگ با عدم ورود سایر تیم های بزرگ اروپایی، دی یانگ را در شرایطی جذب کند که در برنامه فصل آینده حضور نخواهد داشت.

 

ویدیوی عملکرد دی یانگ 2017/18 (کلیک کنید)

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا به دنبال جذب دی یانگ به مانند آرتور است تا با اطمینان از خرید، او را در تابستان 2019 به تیم اضافه کند که این موضوع می تواند رضایت باشگاه هلندی را جلب نماید چون مایل به از دست دادن دی یانگ در فصل آینده نیستند.

 

آ اس مادرید نیز شنبه خبر از تشکیل جلسه ای بین بارسلونا و آژاکس بین دوشنبه تا چهارشنبه داده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.