پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلبا: دوست ندارم مسی رقیبم باشد؛ گریزمان تفاوت را رقم می زند

کد خبر : 79649  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 خرداد 1397
جوردی آلبا از تمایل خود برای ورود گریزمان گفت

اختصاصی بارسانیوز جوردی آلبا مدافع چپ بارسلونا و یکی از باتجربه های تیم ملی اسپانیا در جام جهانی، در مصاحبه ای از عدم میل خود جهت مصاف با آرژانتین و مسی حرف زد.

 

جوردی آلبا که احتمالا در جام جهانی مقابل هم تیمی های خود قرار خواهد گرفت درخصوص جام پیش رو گفت:

اشتیاق زیادیبرای آغاز جام داریم و احساسمان خوب است و آماده ایم تا نمایش فوق العاده ای داشته باشیم.

 

بازی های دوستانه؟

ما میخواهم تمام بازی ها را ببریم. اگر بازی های دوستانه را ببرید و در جام جهانی ببازید ارزشی ندارد. فکر می کنم که تیمی داریم که قادر به درخشش در جام باشد. حرف های دیگران برایمان عادی است و ما در داخل تیم معتقد هستیم که اگر کارمان را به درستی انجام دهیم همه چیز عالی خواهد شد.

 

آلمان و برزیل؟

ما در بازی اول مقابل قهرمان یورو بازی خواهیم داشت و هدف ما پیروزی است. انتظارات از اسپانیا بابت قهرمانی جام جهانی 2010 و قهرمانی های یورو بالا است درحالی که اسپانیا تنها یک قهرمانی جهان دارد و به همین علت اوضاع پیچیده و دشوار است.

 

پرتغال؟

تیمی فیزیکی همراه با بازیکنانی عالی هستند که پیروزی در اولین بازی به ما آسودگی خاطر می دهد هرچند که اسپانیا جام جهانی 2010 را با شکست آغاز کرد.

 

تقابل با مسی؟

دوست ندارم با او مواجه شوم چون کیفیتش را به خوبی می دانم و او می تواند بازی ها را به تنهایی رقم بزند و آرژانتین علی رغم باخت بد مقابل ما تیم خوبی دارد.

 

آبیدال به جای رابرت؟

متاسفانه رابرت جمع ما را ترک کرد چون در رختکن خیلی به او علاقه داشتیم و فکر می کنم کارهای خوبی برای باشگاه انجام داد و از آبیدال نیز استقبال می کنیم کسی که در زندگی فوتبالی وشخصی مبارزه کرد و برایش در مرحله جدید دوران حرفه ایش آرزوی موفقیت داریم.

 

گریزمان؟ شریک یا رقیب؟

او بازیکنی عالی است که باعث رقم زدن تفاوت در بازی می شود. در هر تابستان بازیکنان بزرگی به بارسلونا لینک می شوند و ما می خواهیم تیمی رقابتی برای فتح تمامی عناوین داشته باشیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.