پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد اروپایی برای آندره گومز

کد خبر : 79671  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 خرداد 1397
گومز به دنبال بازی در اروپا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، عملیات خروج آندره گومز از بارسلونا از مدت ها قبل شروع شده و بارسلونا تا به این لحظه پیشنهاداتی برای هافبک پرتغالی خود دریافت کرده که آخرین پیشنهاد از قبلی ها مناسب تر است.

 

آندره گومز که طبق گزارش قبلی تنها پیشنهادات قرضی داشت، هم اکنون پیشنهاد بهتری دریافت کرده و منابع موندو با اعلام مشخص نبودن تیم موردنظر این پیشنهاد را به اندازه کافی برای جلب رضایت بارسلونا مناسب دانسته اند اما هنوز در مراحل اولیه قرار دارد.

 

طبق گزارش، نمایندگان آندره گومز باشگاهی را برای خروج می خواهند که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد اما لیگ اروپا را نیز ترجیح می دهد و بزرگ ترین مشتریان او در سری آ ایتالیا از جمله یوونتوس، ناپولی و لاتزوی طبق ادعای رسانه های ایتالیایی قرار دارند به صورتی که گومز می تواند در عملیات جذب پیانیچ ورود پیدا کند و همین طور میلینکوویچ-ساویچ از لازتیو درحالی که آندره گومز به لیگ جزیره نیز لینک شده است.

 

با این حال بارسلونا بهترین انتقال جهت فروش آندره گومز را می خواهد تا هزینه 35 میلیون یورویی خود را جبران کند و از این رو مبلغ 30 میلیون یورو را درنظر دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.