پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فونت نامزد ریاست بارسلونا: باشگاه را به فلسفه کرایوف باز می گردانم

کد خبر : 79674  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 خرداد 1397
بازیکنان سابق با فلسفه کرایوف را به کار می گیرم

اختصاصی بارسانیوز – پس از نامزدی ویکتور فونت برای ریاست باشگاه بارسلونا او در مصاحبه ای با روزنامه اسپورت حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

 

ویکتور فونت با زیر سوال بردن بارسلونای فعلی با دور شدن از فلسفه خود به سوالات زیر پاسخ داد.

 

چرا ویکتور فونت فکر می کند می تواند رئیس بارسلونا شود؟

چون فکر می کنم آمادگی لازم برای این چالش بزرگ را داریم. چالش بزرگی در پیش خواهیم داشت چون وضع فعلی می تواند توانایی باشگاه جهت رقابت با باشگاه های بزرگ را به خطر بیاندازد.

 

چه کمکی از دست شما بر می آید؟

من می توانم با اشتیاقم با توانایی کار و از همه مهم تر داشتن تجربه تجاری برای چالش های پیش رو اما اهمیت دارد که افراد بااستعداد را پیرامون خود جمع کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود. من به عنوان یک هوادار فوتبال تجربه فوتبالی ندارم و این باید توسط افرادی باتجربه و فوتبالی با سابقه حضور در بارسلونا اتخاذ شود.

 

ویکتور فونت می خواهد چه بارسلونایی بسازد؟

بارسلونایی که هیات مدیره آن از تیم اجرایی قدرتمند با مشخصات ورزشی و فوتبالی است با یک نایب رئیس بهعنوان بازیکن سابق بارسلونا

 

چالش های بارسلونا چیست؟

سه چالش داریم که اولین آن سبک بازی بارسلونا است توسط افرادی که در این مدل آموزش دیده اند و در سطح تجاری نیاز داریم تا درآمد خود را افزایش دهیم که شرکا باقی بمانند درامدی که در مدل فعلی محدود شده است. باید توانایی دسترسی به میلیون ها هوادار را در سرتاسر جهان داشته باشیم و بدون واسطه از آن سود کنیم. سوم اینکه باید مدیریت را مدرن سازی کنیم و از الگوهای گذشته استفاده کنیم.

 

پروژه ورزشی شما چیست؟

موضوع مدل و مردم است. واضح است که نمی توانید موفقیت های ورزشی را تضمین کنید اما باید ایده مشخصی داشت با حداکثر ظرفیت اجرا و بارسلونا استعدادهای مدیریتی زیادی بیرون از باشگاه دارد. بهترین مربی جهان گواردیولا است و دو بازیکن بزرگ اسپانیایی ژاوی و اینیستا در بارسلونا بازی کرده اند که می توانند به احیای فلسفه کرایوف کمک کنند تا به موفقیت های گذشته برگردیم.

 

 ژاوی، پویول، والدز و غیره در پروژه شما جای دارند؟

چالش است و نمی توان اسم گفت بلکه باید شناسایی کنیم چه کسانی قادر به انجام پروژه ما هستند. لزوما کسی که بازیکن موفقی بوده نمی تواند رهبر یک پروژه باشد.

 

 

آزمون فونت با اعلام بهترین ها اینجا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.