پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلایل اصلی انتخاب اریک آبیدال چه بود ؟

کد خبر : 79678  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 خرداد 1397
آبیدال میتواند پلی میان رختکن و بازیکنان تیم باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، باشگاه بارسلونا در روز های گذشته اریک آبیدال مدافع سال های پیش تیم را به عنوان مدیر فنی انتخاب کرد که به نظر میرسد پشت این کار دلایل خوبی قرار گرفته است. دلیل اصلی انتخاب اریک آبیدال چه بوده ؟ به نظر میرسد دلیل اول انتخاب اریک آبیدال حل شدن معضل عدم رابطه رخکتن با سران باشگاه بوده است. آبیدال شخصی است که اعتماد رختکن را همراه خود دارد و اگر بتواند خود را به بازیکنان نزدیک تر کند موفق تر خواهد بود.

 

پپ سگورا یک شخصیت جدی دارد و خیلی کم در رختکن حاضر میشود از طرفی به علت مسئله پیکه در نزد بازیکنان محبوبیت خاصی ندارد. اما در مقابل آبیدال در تیم فعلی بارسلونا 3 هم وطن دارد که ممکن است تعداد آن ها به عدد 5 نیز برسد ، او با برخی از بازیکنان فعلی تیم هم بازی بوده و رابطه ای بسیار خوب و نزدیک با لیونل مسی ستاره اول تیم دارد. اگر آبیدال بتواند پلی میان بازیکنان و رختکن ایجاد کند کار بزرگی انجام داده است.

 

آبیدال در امر مدیریتی تجربه خاصی ندارد اما قطعا حضور پلانس که در این رشته 20 سال سابقه دارد میتواند کمک زیادی به این مرد فرانسوی کند. باید دید که اریک آبیدال در این جبهه چه عملکرد خواهد داشت اکثر هواداران از حضور آبیدال در کادر مدیریتی باشگاه خوشحال هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.