پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

احتمالی؛ پنجشنبه روز اعلام تصمیم گریزمان

کد خبر : 79697  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 خرداد 1397
فردا می تواند انتظارات به سر برسد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پنجشنبه و در روز افتتاحیه جام جهانی می تواند انتظاران هواداران برای مشخص شدن تصمیم آنتوان گریزمان به سر برسد.

 

درحالی که انتظار می رفت گریزمان سه شنبه تصمیم خود را در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کند اما در همان ابتدا اعلام کند که صحبتی نخواهد کرد که این عدم فاش کردن آینده باعث خوشحالی مقامات بارسلونا شد که در انتظار 1 جولای برای پرداخت بند آزادسازی 100 میلیون یورویی او هستند.

 

بنابراین فردا می تواند تکلیف گریزمان مشخص شود در شرایطی که اتلتیکو مادرید شب گذشته به صورت رسمی خبر جذب لمار را اعلام کرد که بعضی گزارش ها از موثر بودن این انتقال در تصمیم گریزمان و معطلی او خبر می دهند.

 

درحالی که بعضی دلیل سکوت گریزمان را جهت به سرانجام رسیدن انتقال لمار و افزایش نیافتن قیمتش می دانند، بعضی دیگر این خرید را از سوی اتلتیکو جهت جلب رضایت گریزمان جهت باقی ماندن در اتلتیکو جهت پروژه قهرمانی لیگ قهرمانان 2019 در واندا متروپولیتانو می دانند.

 

اما فرانسه اولین بازی خود در جام جهانی را شنبه ساعت 14:30 برگزار خواهد کرد و گریزمان طبق گفته خود تا قبل از آن بازی برای اعلام تصمیم فرصت دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.