پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عملیات بارسلونا در خط هافبک

کد خبر : 79711  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 خرداد 1397
جدا از آنتوان گریزمان

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، فراتر از هدف بارسلونا برای جذب 100 میلیون یورویی آنتوان گریزمان، نیاز بارسلونا به تقویت در میانه زمین حس می شود جایی که با خروج اینیستا از تیم، کارلس آلنا نیز با دوری به مدت حداکثر 4 ماه باعث شده تا باشگاه به فک انتقال تابستانی آرتور در شرایطی باشد که این هافبک برزیلی تجربه بازی در اروپا را ندارد.

 

درحالی که بارسلونا برای جذب دروازبان نیز در صورت خروج سیسلن اقدام خواهد کرد اما تا به این لحظه برنامه باشگاه برای خط هافبک با شدت بیشتری دنبال می شود چون برای گریزمان در تاریخ 1 جولای برای پرداخت بند آزادسازیاش به سر می برند و مذاکرات برای او از مدت هاقبل به پایان رسیده است.

 

طبق گزارش مارکا، بوسکتس و راکیتیچ دو هافبک کلیدی در تیم والورده به 30 سالگی رسیده اند تنها پائولینیو، دنیس و آلنا را به عنوان جایگزین خواهند داشت و البته سرجی روبرتو که می تواند در فصل جدید به میانه زمین و به جناح راست منتقل شود چون گومز تیم را ترک خواهد کرد.

 

از این رو، آرتور در دسترس ترین گزینه باشگاه برای اضافه شدن به خط هافبک است که اگرچه بارسلونا تا 15 جولای برای او بند خرید دارد اما توافق دو باشگاه جهت انتقال زمستانی در ژانویه 2019 بوده است.

 

اما آرتور برای ورود تیم دچار مشکل است چونسه سهمیه غیر اروپایی بارسلونا با حضور پائولینیو، کوتینیو و یری مینا پر شده و برای رود او باید یری مینا از تیم خارج شود.

 

اما در کنار آرتورف بارسلونا تماس های خود را برای جذب فرنکی دی یانگ در روزهای اخیر افزایش داده و درحالی که آژاکس 50 میلیون برای او می خواهد بارسلونا مایل به پرداخت کمتر از 40 میلیون یورو است و اگر تیم هلندی مقاومت کند، الکساندر گولووین از زسکا مسکو در دسترس است که از فرنکی ارزان تر تمام خواهد شد.

 

در حالی که تیاگو به بارسلونا لینک می شود اما او در تابستان قبل با بایرن مونیخ علی رغم دیدار با رابرت فرناندز تمدید کرد و قیمت او بین 60 تا 80 میلیون یورو خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.