پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمرکز بارسلونا روی تقویت خط هافبک خواهد بود

کد خبر : 79735  |  زمان ارسال : جمعه 25 خرداد 1397
جذب دی یانگ و آرتور از اولویت های باشگاه است !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، برنامه های بارسلونا برای فصل بعد با منتفی شدن انتقال آنتوان گریزمان تغییر خواهند کرد. حدود 1 سال است که بارسلونا مهاجم فرانسوی را زیر نظر گرفته بود تا با ورود وی خط حمله تیمش را تقویت کند اما او در روز گذشته عنوان کرد که قصد ترک اتلتیکو مادرید را ندارد و میخواهد در این باشگاه ادامه دهد. حالا به نظر میرسد که بارسلونا برای گریزمان پلن بی ندارد.

 

بارسلونا برای جذب گریزمان 100 میلیون یورو قرار داده بود و حالا نیز تمرکز تیم روی تقویت خط هافبک است. اولویت های باشگاه دی یانگ و آرتور ملو هستند تا بتوانند برای فصل بعد جای خالی آندرس اینیستا را پر کنند. از طرف دیگر با منتفی شدن جذب گریزمان حالا باشگاه میخواهد به عثمان دمبله اعتماد کند چرا که با ورود احتمالی گریزمان ممکن بود این بازیکن باشگاه را ترک کند اما حالا او یکی از بازیکنان مهم و کلیدی تیم خواهد بود قطعا در فصل جدید چیز های زیادی برای ارائه کردن در زمین مسابقه دارد.

 

پاکو آلکاسر نیز مهاجم دیگری بود که آینده ای نا مشخص در تیم بارسلونا داشت البته گفتنی است که باشگاه چند پیشنهاد برای فروش وی بدست آورده بود. حالا احتمال دارد که وضعیت آلکاسر با منتفی شدن جذب گریزمان تغییر کند و او در باشگاه بماند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.