پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تماس مخفی بارسلونا برای جذب فرنکی دی یانگ !

کد خبر : 79759  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 خرداد 1397
بارسلونا با بزرگ ترین متقاعد کننده آژاکس تماس گرفت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا همچنان به شدت در حال تلاش برای راحت کردن خیال خود بابت جذب فرنکی دی یانگ است و از این رو تماس بزرگی را برقرار کرده تا باشگاه آژاکس را متقاعد کند.

 

طبق گزارش، باشگاه آژاکس پس از فروش جاستین کلایورت دیگر حاضر به از دست دادن یکی دیگر از ستاره هایش نیست و با بارسلونا برای فرنکی وارد مذاکره نمی شود که از این رو باشگاه با باب یانسن ایجنت سرشناس هلندی که نفوذ زیادی در آژاکس دارد تماس برقرار کرده تا آن ها را به پای میز مذاکره بکشاند.

 

با عدم رضایت آژاکس به فروش، بارسلونا به خوبی از دشواری در جذب فرنکی آگاه است و به همین دلیل با مدیر برنامه سرشناس بازیکنان و باشگاه های هلندی باب یانسن تماس اشته شخصیتی که بازیکنان زیادی را در هر دو باشگاه آژاکس و بارسلونا وارد کرده که ابراهیم آفلای، هنریک لارسن، فیلیپ کوکو و مارک اوورمارس از جمله آن ها بوده اند.

 

از سوی دیگر او ایجنت ادوین وان درسار نیز بوده که هم اکنون به عنوان مدیر کل آزاکس فعالیت دارد و مارک اوورمارس نیز مدیر ورزشی این باشگاه هلندی است که این دو دقیقا بزرگ ترین مخالفان جدایی فرنکی به شمار می روند و شخصیت مخفی بارسلونا می تواند آزاکس را به پای میز مذاکره بنشاند.

 

درحالی که آژاکس جاستین را تنها با 20 میلیون یورو به رم واگذار کرد اما حاضر به فروش فرنکی نیست و مبلغ درخواستی ان ها 50 میلیون یورو می باشد که بارسلونا به دنبال جذب فرنکی به میزان نصف مبلغ درخواستی آژاکس است.

 

 درحالی که پیش از این رابرت فرناندز با نزدیکان فرنکی ارتباط داشت اما به زودی اریک آبیدال و رامون پلانس کار خود را آغاز خواهند کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.