پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیانیچ بارسلونا را دوست دارد !

کد خبر : 79761  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 خرداد 1397
هافبک بوسنیایی یکی از هافبک های مورد علاقه بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – در روزها و هفته های تلاش اسپورت برای جذب کریستین اریکسن، روزنامه موندو دیپورتیوو نیز در تلاش برای مانور دادن روی میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی باشگاه یوونتوس است تا باشگاه پس از ناکامی در جذب گریزمان، با جذب یک بازیکن بزرگ از زیر فشار رسانه ای خارج شود.

 

طبق گزارش موندو، بارسلونا در لیست هافبک های مورد علاقه خودف میرالم پیانیچ را نیز قرار داده است در منطقه ای که باید خلا اینیستا و مصدومیت آلنا جبران شود.

 

طبق گزارش، میرالم پیانیچ شخصا به بارسلونا علاقه مند است و این موضوع در کنار خلا اینیستا و مصدومیت آلنا دیگر دلیل میل بارسلونا به جذب اوست هافبکی که با توانایی در فاز تهاجمی و تدافعی کیفیت زیادی را به تیم اضافه خواهد کرد.

 

میرالم در کنار خصوصیات تدافعی و تهاجمی با داشتن مهارت های تکنیکی، همچنین یک ضربه آزادزن قهار نیز هست که روی ارسال ها بسیار کارامد عمل می کند و از توانای بسیار بالایی جهت کنترل توپ برخوردار است و در دوئل در مناطق فشرده زمین به زخوبی عمل می کند و این توانایی او در مالکیت توپ سبک بارسلونا را برای تاو دوست داشتنی کرده است.

 

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی نیز، یوونتوس تمایل دارد تا با پول حاصل از فروش پیانیچ، موفق به جذب میلینکوویچ-ساویچ ستاره 23 ساله لاتزیو گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.