پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیست خط هافبک بارسلونا

کد خبر : 79766  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 خرداد 1397
انتخاب از بین 5 هافبک

اختصاصی بارسانیوز – باتوجه به کنسل شدن انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا، روزنامه اسپورت با روی جلد بردن 5 هافبک لینک شده به بارسلونا از اولویت خرید در خط هافبک سخن گفت.

 

طبق گزارش، مدیران بارسلونا با تصمیم ارنستو والورده باید هافبکی را باتوجه به خروج اینیستا و مصدومیت کارلس آلنا به خدمت بگیرند که جلسه ای به همین منظور طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

 

اولویت بارسلونا جذب هافبکی با سطح بالا و هماهنگ با سبک بارسلونا است که بتواند در کوتاه مدت اثر بخش باشد و سن او بیش از 28 سال نیز نباشد.

 

اما بزرگ ترین مشکل بارسلونا اطلاع سایر باشگاه از موجودی حداقل 100 میلیون یورویی در حساب بارسلونا است که اوضاعی به مانند تابستان گذشته پس از خروج نیمار را به وجود آورده است.

 

طبق گزارش، کریستین اریکسن، تیاگو آلکانتارا، میرالم پیانیچ، فرنکی دی یانگ، رابیوت و گلووین از زسکا مسکو در لیست بارسلونا حضور دارند.

 

 

درحالی که اریکسن مناسب ترین گزینه برای بارسلونا است اما بارسلونا باتوجه به قیمتی که تاتنهام روی اریکسن می گذارد حتی نمی خواهد درباره اش صحبت کند.

 

پس از او تیاگو در دسترس ترین گزینه باتوجه به قرار داشتنش در لیست فروش بایرن مونیخ است که بارسلونا می تواند قیمت 70 میلیون یورویی او را با ورود دینیه به انتقال به 50 میلیون یورو کاهش دهد.

 

در کنار این ها، آرتور هنریکه از گرمیو نیز در دسترس است اما این باشگاه برزیلی تمایلی به انتقال او قبل از زانویه 2019 ندارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.