پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هفته سرنوشت ساز آرتور با بسته پیشنهادی بارسلونا

کد خبر : 79787  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 خرداد 1397
اصرار بارسلونا علی رغم امتناع گرمیو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پس از امتناع گرمیو برای انتقال تابستانی آرتور هنریکه، بارسلونا قصد دارد تا برای جذب هافبک برزیلی اقدام کند.

 

علی رغم وجود بند خرید تابستانی آرتور تا 15 جولای که بارسلونا این بند را با پرداخت 4 میلیون یورو پیش از موعد از قرارداد 30 میلیون یورو ثابت به اضافه 9 میلیون یورو متغیر گرفت اما باشگاه گرمیو از طریق رئیس خود رومیلدو بولزان روی توافق دو باشگاه برای انتقال در ژانویه 2019 اصرار داشت.

 

در شرایطی که بارسلونا برای جذب رضایت آرتور باید رضایت گرمیو را با ارائه پیشنهاد مالی اضافه بر توافق قبلی بگیرد، که نکته جالب صحبت های ضد و نقیض رئیس گرمیو بود.

 

حرفی که دو تا شد 

 

رومیلدو بولزان دو روز پس از اینکه اعلام کرد در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب آرتور می تواند به بارسلونا منتقل شود، خبر از تصمیم هیات مدیره باشگاه برای باقی ماندن آرتور داد و از بارسلونا خواست که روی مفاد توافق متعهد باقی بماند و به آن احترام بگذارد که از این رو بارسلونا نسبت به جذب تابستانی آرتور خوشبین است و قصد دارد تا مذاکرات را به صورت جدی با ارائه پیشنهاد جدید پیگیری کند.

 

طبق گزارش موندو، این پیشنهاد در هفته جاری به دست گرمیو می رسد که شامل مبلغ نقد نیست و شامل بندهای متغیر می باشد که می تواند هزینه نهایی انتقال را افزایش دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.