پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا با پیانیچ تماس گرفته است !

کد خبر : 79796  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 خرداد 1397
تلاش موندو برای جذب میرالم

اختصاصی بارسانیوز موندو دیپورتیوو در ادامه سریال های میرالم پیانیچ خود در چند روز گذشته، امروز خبر از تماس باشگاه بارسلونا با این هافبک بوسنیایی داد و اعلام کرد که میرالم پس از منتفی شدن انتقال گریزمان، در اولویت خرید باشگاه بارسلونا جهت تقویت میانه زمین قرار دارد.

 

طبق گزارش منتشر شده، بارسلونا قبل از اتمام فصل گذشته در تماس با میرالم پیانیچ نسبت به جذبش ابراز علاقه کرده اند و به او اطلاع داده اند که در برنامه خرید تابستانی باشگاه قرار دارد و سپس تماس جدیدی نیز داشته اند.

 

اما پس از آن تغییراتی در کادر مدیریت ورزشی رخ داده و اریک آبیدال به جای فرناندز منصوب شد و آینده گریزمان نیز مشخص نبود که در صورت انتقال می بایست 100 میلیون یورو برای مهاجم فرانسوی پرداخت می شد. اما پس از این ماجراها بارسلونا پیامی برای پیانیچ ارسال کرده است تا علاقه خود به جذبش را یادآوری کنند.

 

اما از سوی دیگر پیانیچ در تورین خوشحال است چون بازیکن کلدی آلگری محسوب میشود و احساس مهم بودن می کند ولی در عین حال به بارسلونا نیز علاقه مند است.

 

عملیات پیانیچ در حال اجرا

 

همچنین این اولین بار نست که میرالم از علاقه بارسلونا باخبر است چون قبل از انتقال به یوونتوس نیز بارسلونا او را دنبال می کرد که در رم زیر نظر لوئیز انریکه کار کرده بود.

 

اما این تنها ابراز علاقه بارسلونا نبود و در تابستان گذشته نیز زمانی که میرالم در تعطیلات به سر می برد با جوردی مستره مواجه شد که در آن زمان مستره مجددا علاقه بارسلونا به او را اعلام کرد چون از کیفیت لازم جهت بازی در بارسلونا برخوردار می باشد که همچنین در 27 سالگی می تواند سریعا در تیم والورده وفق یابد.

 

میرالم به عنوان بازیکنی چند پسته در میانه زمین ویژگی های موردنظر ارنستو والورده را دراختیار دارد و در 28 سالگی این می تواند آخرین شانس او برای بازی در بارسلونا و در کنار لیونل مسی باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.