پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ: دوست دارم کنار مسی بازی کنم؛ همیشه بازی های بارسلونا را می بینم

کد خبر : 79802  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 خرداد 1397
دی یانگ در رویای بازی در بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز فرنکی دی یانگ هافبک 21 ساله آژاکس و گزینه جدی بارسلونا برای خرید، از علاقه خود برای بازی در کنار مسی سخن گفت.

 

درحالی که بارسلونا برای جذب فرنکی دی یانگ در تلاش است و علاقه خود را با هاو از طریق مدیر برنامه اش اطلاع داده اما باشگاه آژاکس حاضر به فروش او پس از خروج جاستین کلایورت نیست و مبلغ 50 میلیون یورو را برایش درخواست کرده است که بارسلونا به دنبال مذاکره جهت کاهش قیمت تا 25 میلیون یورو می باشد که از این رو به فرنکی اعلام کرده که درخواست خروج دهد.

 

فرنکی که در هفته های اخیر به شدت با بارسلونا درارتباط است، درخصوص تمایل خود برای بازی در کنار مسی گفت:

دوست من نیکلاس در کنار مسی بوده و من همیشه از او در مورد لئو می پرسم و البته که می خواهم در کنار او بازی کنم. مسی تقریبا 31 سالش شده پس باید کمی سریعتر اقدام کرد. (خنده)

به یاد دارم زمانی که بچه بودم پدربزرگم پیراهنی از بارسلونا به اسم مسی به من داد. با پدرم درخصوص اینکه مسی بهتر است یا کرایوف صحبت می کنم و پدرم همیشه می گوید که مسی درون زمین حرف نمی زند و کاریزمای کرایوف را ندارد. که من هم به او می گویم مسی نیازی به این موضوع ندارد و با همه تفاوت دارد.

 

مسی و ناکامی در تیم ملی؟

این موضوع که مسی مجبور به فتح عنوان قهرمانی با آرژانتین کاملا بی معنی است. مسی در آرژانتینی حضور دارد که خیلی ضعیف تر از آلمان و برزیل است. بدون مسی آرژانتین حتی به فینال ها هم نمی رسید.

 

مقایسه شدن با مسی؟

می دانم که خیلی از بازیکنان جوان با مسی مقایسه می شوند اما لطفا من را مقایسه نکنید چون من حتی نزدیک به او هم نیستم، به هیچ وجه شبیه او نیستم، حتی از نظر ظاهر

 

بهترین تیم بارسلونا؟

پویول، ژاوی، پیکه، آلوز، بوسکتس، اینیستا، ویا، پدرو و مسی زیرنظر گواردیولا از نظر من بزرگ ترین تیم تاریخ است. نمی توانستید توپ را از آن ها بگیرید.

 

تماشای بازی های بارسلونا؟

همیشه می بینم

 

بازی مسی را از نزدیک دیده ای؟

بله، دو سال قبل در بازی بارسلونا مقابل بتیس

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.