سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی : ترکیب تیم ملی ایران و اسپانیا اعلام شد

کد خبر : 79856  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 خرداد 1397
نتیجه : تا پایان نیمه اول 0-0

طبق گزارش ورزش 3 , کارلوس کی روش که به نظر ترکیب اصلی خود را برای مقابله با قدرت های بزرگ دنیا شناخته است، امشب با 2 تغییر تاکتیکی و البته یک تغییر اجباری نسبت به بازی با مراکش تیمش را برابر اسپانیا به زمین خواهد فرستاد.


امروز بیرانوند مثل بازی با مراکش دروازه بان اول تیم ملی خواهد بود و تنها تغییر در خط دفاع مجید حسینی است که جانشین روزبه چشمی شده که به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داده است.


در خط هافبک اما سعید عزت اللهی که به دلیل محرومیت بازی اول را از دست داده بود جانشین مسعود شجاعی شده و در کنار امید ابراهیمی و کریم انصاری فرد بازی می کند.


همچنین در خط حمله کی روش دست به تغییر عجیبی زد ومهدی طارمی را جانشین علیرضا چهانبخش کرد تا او در کنار وحید امیری و سردار آزمون خط حمله تیم ملی را تشکیل بدهند.

 


ترکیب تیم ملی برابر اسپانیا به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان،  مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، احسان حاج صفی ،امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، مهدی طارمی،  سردار آزمون و کریم انصاری فرد.

 

ترکیب تیم ملی اسپانیا :

داوید دخیا، جرارد پیکه، سرخیو راموس، دنی کارواخال، یوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، ایسکو، داوید سیلوا، آندرس اینیستا، لوکاس واسکز و دیگو کاستا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.