پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت : مدیران بارسلونا تحت فشار زیادی هستند

کد خبر : 79864  |  زمان ارسال : پنجشنبه 31 خرداد 1397
آبیدال مستحق اعتماد ماست

اختصاصی بارسا نیوز -  نظر ارنست فولچ از اسپورت که معتقد است کنفرانس مطبوعاتی آبیدال به روشنی نشان داد که مدیران باشگاه تحت فشار زیادی هستند .

 

آبیدال در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا حضور یافت . قبل از این کنفرانس , گریزمان پاسخ " نه " داده بود و این هیچ ارتباطی با اریک نداشت اما او با اعتماد به نفس , آرامش و واقع بینانه نسبت به این ماجرا برخورد کرد . او پاسخ هایی داد که حسن نیت او را نشان میداد . اولین پیام آبیدال این بود " من سال ها برای این نقش آماده شده بودم و من رختکن را میشناسم " .

 

آبیدال شخصیت محترمی است که بسیار دوست داشتنی است و طرفداران بارسلونا به او اعتماد دارند . او میگوید که کار آسانی در پیش ندارد . او دیر رسید و بازار باز است و زمان زیادی برای تعیین یک استراتژی دقیق برای انجام خریدهای بزرگ نیست . او وظیفه دارد تا سریع وارد دنیای ایجنت های فوتبال شود که هر روز بیشتر و بیشتر کار سختی میشود .

 

تنها مدت کوتاهی پس از آنکه آبیدال نقش جدید خود را بدست آورد او مجبور بود با مستندی که در مورد آینده گریزمان بود مقابله کند .

 

جوردی مستره معاون مدیر بارسلونا میگوید از نقش پیکه و اومتیتی شگفت زده هستند و ناراحت شده اند و پس از بازگشت آنها از جام جهانی با آنها صحبت خواهند کرد . مراقب باشید . به نظر میرسد یک جرقه کوچک میتواند منجر به یک آتش سوزی شود . نظرات مستره یک تهدید بود و ممکن است رختکن ( بازیکنان ) نتوانند چنین چیزی را که به صورت علنی گفته شده است تحمل کنند .

 

باشگاه باید حد وسط را پیدا کند و باید نشان دهند که این رفتار باعث میشود باشگاه به نظر ضعیف برسد و این قابل تحمل نیست اما در عین حال این باعث ناراحتی رختکن خواهد شد . بخش ضعیف کنفرانس آنجایی بود که مستره یک متن از پیش آماده شده را خواند و به هیچ سوالی پاسخ نداد . وقتی کسی به چیزی که میگوید اعتقاد دارد نباید از سوالات در مورد آن ترس داشته باشد . در هر صورت معارفه آبیدال تحت شرایط خاص با پیش زمینه های فراوانی انجام گرفت .

 

و باید پرسیده شود چرا اعضای هیئت مدیره بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی ناراضی بودند . در معارفه بسیاری از مسئولان با چهره های عصبانی نشسته بودند به طوری که به نظر میرسید در حال بازجویی از مطبوعات هستند . خبر خوب این است که آرام ترین چهره برای آبیدال بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.