پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین شایعات نقل و انتقالات : 5 بازیکن در لیست ورودی و 2 بازیکن خروجی !

کد خبر : 79886  |  زمان ارسال : پنجشنبه 31 خرداد 1397
مهمترین شایعات در روزهای گذشته

اختصاصی بارسا نیوز - بررسی شایعات نقل و انتقالاتی مطرح شده در رسانه های معتبر

 

ورودی ها :

لنگلت :

بر اساس گزارش اسپورت کاتالان , کلمنت لنگلت در تاریخ 1 جولای بازیکن بارسلونا میشود . توافق بین بارسلونا و سویا برای انتقال این مدافع روز چهارشنبه انجام شد و بلوگرانا در آغاز ماه آینده میلادی این بازیکن را با قیمت 35 میلیون یورو خریداری خواهد کرد . ( جزئیات بیشتر )

 

لوزانو :

بر اساس گزارش ESPN , بارسلونا در تابستان به طور جدی نسبت به اقدام برای هیروینگ لوزانو خرید ستاره مکزیک فکر میکند . این منبع میگوید بارسلونا به دنبال یک مهاجم است بازیکن باشگاه پی اس وی را زیر نظر دارد . رابرت فرناندز در تابستان 2017 نیز وضعیت این بازیکن را پیگیری کرده بود . ( جزئیات بیشتر )

 

دی یونگ :

رادیو کاتالونیا میگوید اولین اقدام اریک آبیدال به عنوان مدیر ورزشی در بارسلونا , متقاعد کردن آژاکس جهت انتقال فرنکی دی یونگ است . ( جزئیات بیشتر )

 

پیانیچ :

میخائیل بکر ایجنت پیانیچ به شایعات نقل و انتقالات پیرامون لینک شدن موکل خود به بارسلونا پاسخ داد و گفت " ما از این لینک بسیار خوشحالیم . علاقه باشگاه های بزرگ نشان میدهد او در یوونتوس کارها را به درستی انجام داده است . در حال حاضر میرالم در تعطیلات است اما اگر بارسلونا او را میخواهد باید با یوونتوس برای آغاز مذاکرات تماس بگیرید . ( جزئیات بیشتر )

 

گولوین :

طبق گزارشی از توتو اسپورت ایتالیا , بارسلونا وارد رقابت برای جذب الکساندر گولوین مدافع باشگاه زسکا مسکو شده است . یوونتوس و تعداد از باشگاه های انگلیسی نیز به او علاقه مند هستند . ( جزئیات بیشتر )


 

خروجی ها :

ویدال :

طبق گزارش مارکو دمیچلی خبرنگار کالسیو مرکاتو , ایجنت الکیس ویدال روز سه شنبه در هتلی در میلان دیده شد . گزارش شده است که نماینده او با نمایندگان اینتر دیدار میکند تا در مورد انتقال قرضی یک ساله صحبت کنند .

 

گومز :

موندو دپورتیوو گزارش داد که آندره گومز در تابستان امسال به مبلغ 22 میلیون یورو فروخته خواهد شد . چندین باشگاه از سری آ و لیگ انگلیس از مشتریان او هستند . ( جزئیات بیشتر )

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.