سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا با نخریدن گریزمان چقدر صرفه جویی کرد ؟

کد خبر : 79891  |  زمان ارسال : پنجشنبه 31 خرداد 1397
گریزمان بزرگترین هدف خرید بارسلونا برای تقویت تیم در فصل 2018/19 محسوب میشد اما مدیران حاضر نبودند به هر قیمتی او را جذب کنند و با دستمزد درخواستی آنتوان مخالف بودند .

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا به شدت خواهان به خدمت گرفتن آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید بود اما این بازیکن چند روز قبل اعلام کرد در باشگاه مادریدی می ماند . قرارداد او نیز به تازگی تا سال 2023 تمدید و مبلغ دستمزد آنتوان به 23 میلیون یورو برای هر فصل افزایش یافت .

 

مهاجم فرانسوی در حالی ماندن خود را اعلام کرد که جرارد پیکه از بارسلونا , مستند او را ساخته بود . بارسلونا مقصدی هیجان انگیز و جذاب محسوب میشود و مدیران این باشگاه قصد داشتند با پرداخت مبلغ 100 میلیون یورو بند خروج این بازیکن را به خدمت بگیرند .

 

طبق گزارشات جدید حتی دیگو سیمئونه به خانه گریزمان رفت تا برای ماندن او تلاش کند . طبق اعلام اسپورت , بازیکن فرانسوی از بارسلونا سالانه 25 میلیون یورو دستمزد میخواست اما باشگاه کاتالان حاضر به پرداخت این مبلغ نبود .

 

 

این به این معنا بود که اگر بارسلونا اقدام به خریداری گریزمان میکرد , این خطر وجود داشت که دستمزدهای بازیکنان از حد تعیین شده نیز بیشتر شود . همچنین بارسلونا به دنبال درآمد سالانه 1 میلیارد یورویی است که این دستمزد میتوانست به آن نیز آسیب وارد کند .

 

در مجموع هزینه انتقال گریزمان تا پایان قراردادش نیز به 350 میلیون یورو میرسید . بارتومئو میدانست که این قیمت بیش از حد گران است و نسبت به انتقال گریزمان دو دل بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.