پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ساویچ و فکیر دو گزینه گلزن مورد علاقه بارسلونا

کد خبر : 79907  |  زمان ارسال : جمعه 1 تیر 1397
لاتزیو و لیون دو باشگاه برای مذاکره با بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، سرگی میلینکوویچ-ساویچ هافبک باشگاه لاتزیو یکی از بازیکنان مورد علاقه باشگاه بارسلونا بابت ویژگی همه کاره بودن خود است که توانایی بالایی در فاز تهاجمی و گلزنی دارد ویژگی هایی که در اولین جلسه آبیدال و والورده برای جایگزینی گریزمان بحث شد.

 

طبق گزارش، میلینکوویچ-ساویچ مدت هاست که زیرنظر بارسلونا قرار دارد حتی قبل از اینکه باشگاه های بزرگی چون رئال مادرید، پاری سن ژرمن و چلسی در کنار منچستر سیتی و منچستر یونایتد برای او صف بکشند هافبکی که با 192 سانتی متر قد در کنار خصوصیات تهاجمی، هافبکی قدرتمند نیز محسوب می شود.

 

رابرت فرناندز مدیر ورزشی سابق بارسلونا در فصل گذشته چند بازی او را زیرنظر گرفت که می تواند تا 80 میلیون یورو روی دست بارسلونا خرج بردارد اگرچه که از علاقه فلورنتینو پرز برای پرداخت 150 میلیون یورو خبر به گوش می رسد.

 

میلینکوویچ-ساویچ تا 2022 با لاتزیو قرارداد دارد که این بازیکن 23 ساله دارای پاسپورت اسپانیایی نیز هست.

 

دیگر گزینه موجود در لیست بارسلونا نبیل فکیر ستاره لیون است که مدیران فنی بارسلونا طی دو سال اخیر او را زیرنظر داشته اند که می تواند به عنوان بازیساز، وینگر راست و مهاجم مرکزی بازی کندو در 24 سالگی تا 2020 با لیون قرارداد دارد و ارزش او حدود 70 میلیون یورو خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.