پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فابرگاس: گل های رونالدو یا کاشته بوده یا اشتباه حریف؛ مسی تنهاست

کد خبر : 79962  |  زمان ارسال : شنبه 2 تیر 1397
مسی کیفیتی در اطراف خود ندارد

اختصاصی بارسانیوزسسک فابرگاس هافبک اسپانیایی باشگاه چلسی و یکی از غایبان بزرگ جام جهانی 2018، در واکنش به انتقادها از مسی در جام جهانی و قیاس آن با 4 گل کریستیانو رونالدو، این قیاس را غیرمنطقی دانست و از مسی دفاع کرد.

 

سسک فابرگاس درخصوص وضعیت مسی در تیم ملی گفت:

ایسلند یک بازیکن خاص را برای مهار مسی قرار نداد بلکه بازیکن های زیادی را مقابلش قرار داده بودند به صورتی که هیچ فضایی نداشت. ایسلند به خوبی مسی را مهار کرد و دیدم که مسی مجبور شد تا برای گرفتن توپ به عقب برگردد. مسی باید توپ را در یک سوم تهاجمی زمین دراختیار بگیرد تا بتواند کاری انجام دهد. اگر مسی توپ دریافت نکند و محل خود را ترک کند این برای آرژانتین خوب نخواهد بود.

 

مشابه همین وضعیت مقابل کرواسی نیز رخ داد اما این تقصیر مسی نیست و به نظر می رسد تیم آرژانتین شکست خورده است و مسی در اطراف خود هیچ بازیکن باکیفیتی نمی بیند و هیچ کس در بازی سازی کمکش نمی کند.

 

گل های کریستین رونالدو:

رونالدو نقش متفاوتی دارد. او در جلوی زمین می ماند و به همه جای زمین سرک نمی کشد. او شروع خوبی داشته  و تاکنون با 4 گل به عنوان یکی از بزرگ ترین بازیکنان جام جهانی لقب گرفته است اما اگر واقع بین باشیم، او گل هایش را از یک ضربه پنالتی، یک ضربه آزاد، یک ارسال و اشتباه دخیا به ثمر رسانده است و نمی توانید بگویید که او و پرتغال نمایش خوبی داشته اند. باید برای رونالدو ارزش قائل شویم اما گل هایش روی ضربات کاشته یا اشتباهات حریف بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.