پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مهمترین داستان های امروز : 3 خبر مثبت و 3 خبر منفی !

کد خبر : 79975  |  زمان ارسال : شنبه 2 تیر 1397
برای مشاهده جزئیات هر خبر بر روی لینک های آبی در متن کلیک کنید .

اختصاصی بارسا نیوز - در ادامه خبرهای مهم طی 24 ساعت گذشته را مروز خواهیم کرد . این اخبار شامل آینده سیلسن , دفاع مارادونا از مسی , رکوردشکنی بارسلونا در کسب جام , آینده سامپائولی , واکنش ایجنت لنگلت به پیشنهاد بارسلونا و علاقه بارسلونا به خوان ماتا میشود .

 

مثبت

طبق گزارش اسپورت , بارسلونا هیچ پیشنهاد خوبی برای یاسپرسیلسن دریافت نکرده است و انتظار میرود این دروازه بان فصل آینده نیز در نیوکمپ باشد .

 

دیگو مارادونا به دفاع از مسی پرداخت و همه اشتباهات را از جانت تیم آرژانتین دانست . او گفت " مسی کاری که میتوانست انجام دهد را انجام داد اما هم تیمی هایش به او پاس نمیدهند و در این شرایط حل همه چیز توسط او دشوار است .

 

تیم های حرفه ای بارسلونا موفق به کسب 19 جام در فصل 2017/8 شدند که با بیشترین رکورد کسب جام توسط این باشگاه در طول یک فصل برابری میکند . بارسلونا در مجموع 3 بار به این رکورد رسیده است که 2 بار بارتومئو رئیس باشگاه بوده است .

 

منفی

  خورخه سامپائولی سرمربی آرژانتین باقی می ماند زیرا فدراسیون فوتبال این کشور توانایی پرداخت بند فسخ 20 میلیون یورویی قرارداد خورخه را ندارد .

 

گریگوری داکات ایجنت لنگلت میگوید که موکل او هنوز برای آینده تصمیم نگرفته است " نمیتوان احتمال ماندن او در سویا را در فصل آینده انکار کرد " .

 

با توجه به گزارش روزنامه نگار بلیچر , خوان ماتا در رادار بارسلونا به عنوان یکی از اهداف خرید تابستانی است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.