پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دینیه به فکر خروج از بارسلونا

کد خبر : 79985  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 تیر 1397
دینیه دیگر مطمئن نیست

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو به نقل از اطرافیان لوکاس دینیه، این مدافع فرانسوی بارسلونا درخصوص ادامه حضور در بارسلونا فکر خواهد کرد چون دوست ندارد تا فصل دیگری را به مانند فصل 2017/18 سپری کند.

 

درحالی که در انتهای فصل 2016/17 با نیمکت نشینی جوردی آلبا توسط لوئیز انریکه، فرصت خوبی برای لوکاس دینیه جهت بازی در تیم اصلی فراهم شده بود اما با هدایت ارنستو والورده اوضاع مجددا تغییر کرد تا دینیه یکی از کم بازی ترین فصول دوران حرفه ای خود را سپری کرده باشد.

 

دینیه با کاهش 500 دقیقه ای مدت زمان بازی نسبت به فصل 2016/17، با خط خوردن از لیست دشام برای جام جهانی مواجه شد تا هم اکنون علی رغم خوشبینی و اطمینان برای ادامه حضور در بارسلونا در ماه مارس که از حضور در تیم ملی حرف زده بود، با خط خوردن از تیم ملی به فکر خروج بیافتد.

 

دینیه درماه مارس در پاسخ به نیمکت نشینی اعلام کرده بود:

من در بزرگ ترین باشگاه جهان بازی می کنم و فرصت حضور در تیم ملی فرانسه را دارم و به همین دلیل خوشحال بودن از شرایط فعلی کار سختی نیست. همه چیز زندگی ام خوب است و خانواده ام نیز خوشحال هستند.

 

اما چند هفته بعد دینیه خبر وحشتناک عدم حضور در جام جهانی را دریافت کرد و هم اکنون نیز با لینک شدن به بایرن مونیخ چند پیشنهاد خوب نیز دارد که همه این ها باعث شده تا دینیه روی گزینه های خروج ارزش گذاری و به آن ها فکر کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.