پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افشاگری : چرا مسی به مدت 6 ماه حقوق کارمندان تیم ملی را آرژانتین را پرداخت کرد ؟

کد خبر : 79993  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 تیر 1397
تیم ملی آرژانتین تنها 1 فرصت برای ساکت کردن منتقدان دارد و این فرصت برابر نیجریه است .

اختصاصی بارسا نیوز - مردان خورخه سامپائولی باید برابر نیجریه بهترین باشند تا 3 امتیاز حیاتی این بازی را کسب کنند و همچنین آنها امیدوارند دیدار کرواسی و ایسلند نیز به نفع آنها باشد .

 

وضعیت آرژانتین ناامیدکننده است و لیونل مسی برای ناتوانی در کنترل وضعیت تحت فشار زیادی قرار دارد .

 

در حالی که تماشاگران تنها مشکلاتی که دیده میشود را میبینند اما برای افرادی که در 4 سال گذشته تیم ملی آرژانتین را دنبال کرده اند , میدانند که مشکلات فراتر از مسی است .

 

بحران کنونی آرژانتین در واقع ریشه در فدراسیون فوتبال این کشور دارد . چیزی که مارادونا نیز به آن اشاره کرده است .

 

مارادونا در واکنش به انتقاداتی که از مسی میشود گفت :

مسی بازی میکند همانطور که باید باشد . این ( عملکرد ضعیف ) تقصیر او نیست . مقصر فدراسیون فوتبال آرژانتین است که توسط افرادی اداره میشود که چیزی از فوتبال نمیدانند .

 

در 4 سال گذشته , 4 بار رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین تغییر کرده است و حتی یکی از موضوعاتی که فاش شد نشان میدهد مسی مجبور شد تا حقوق کارکنان تیم ملی را نیز به دلیل بحران مالی از جیب خود بپردازد . مسی به مدت 6 ماه حقوق کارمندان تیم ملی را پرداخت نمود .

 

همچنین این بحران مالی باعث شده بود تا بازیکنان آرژانتین از هواپیمایی استفاده کند که 3 هفته بعد سقوط کرد و بسیاری از بازیکنان تیم  چاپه کوئنزه که در راه کلمبیا بودند کشته شدند . فدراسیون فوتبال آرژانتین با شرکت هواپیمایی که ارزان ترین نسخه بود با پرداخت 99 هزار دلار به توافق رسیده بود و این در حالی بود که ارزش بازیکنان این کشور به 1 میلیارد دلار میرسد .

 

در یک گفتگوی تلویزیونی به این موضوع پرداخته شد و پیچ توییتر اینفو مسی خلاصه ای از صحبت های مطرح شده در برنامه را به صورت زیر منتشر کرد :

سال هاست که مسی با درخشش خود باعث میشود تا ناکارآمدی فدراسیون پنهان شود

 

مسی آنها را ( آرژانتین ) به تنهایی به چند فینال برد , حقوق کارمندان تیم ملی را نیز به مدت 6 ماه پرداخت کرد زیرا فدراسیون پولی ندارد و .. یک بهم ریختگی واقعی

 

سسک فابرگاس در گفتگو با BBC به دفاع از مسی پرداخت :

من فکر میکنم فشار در آرژانتین با بارسلونا متفاوت است . مسی احساس میکند که بیشتر مردم از او انتظار دارند که چیزی فراتر از عملکردش در بارسلونا را به نمایش بگذارد . من فکر میکنم او در بارسلونا کیفیت بالاتری دارد . بنابراین در آرژانتین آنها انتظار دارند که او باید در هر بازی مثل بارسلونا 3 گل به ثمر برساند . متاسفم ولی فوتبال خیلی ساده نیست . حتی برای او که بهترین است نیز ( فوتبال ) دشوار است .


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.