پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ستاره های در آستانه خروج بارسلونای بی

کد خبر : 79996  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 تیر 1397
4 ستاره دارای قرارداد اما ناراضی

اختصاصی بارسانیوز – با در پیش بودن نقل و انتقالات تابستانی 2018 که هواداران بارسلونا درانتظار خروجی های بیشتر از بازیکنان ورودی به سر می برند، وضعیت تیم دوم نیز بابت سقوط به دسته پایین تر جالب توجه است.

 

درحالی که بارسلونا طبق گفته والورده دست به تغییرات بزرگ نخواهد زد و گزارش ها خبر از اضافه شدن لنگلت و آرتور در کنار یک بازیکن تهاجمی با تنوع بازی برای چند پست دارد، در تیم دوم اوضاع با خروج احتمالی ستاره ها نگران کننده است.

 

بارسلونای بی که فصل گذشته را در لالیگا 1و2و3 به عنوان لیگ منتهی به لالیگا حضور داشت درنهایت موفق به بقا در آن نشد و به دسته دوم سقوط کرد که هم اکنون آرنایز، کوکوریا، پالنسیا و رویز دی گالارتا باوجود داشتن قرارداد حاضر به ادامه کار در تیم دوم نیستند.

 

با انتصاب پیمنتا به عنوان سرمربی تیم دوم که دلگرمی بزرگی برای بازیکنان لاماسیا به ویژه رده جوانان شده، بازیکنان تیم دوم که اکثرا خریداری شده اند قصد باقی ماندن در تیم دوم را برای بازی در دسته دوم ندارند و دست کم 16 بازیکن در تیم فصل آینده حضور نخواهند داشت.

 

با وعده به کارلس آلنا جهت بازی در تیم اصلی از فصل 2018/19، آدریان اورتولا نیز دروازبان سوم تیم خواهد شد چون از نظر سنی مجاز به حضور در تیم دوم نیست.

 

درحالی که بارسلونا با سرجی پالنسیا و مارک کوکوریا تمدید کرده است اما بازی در دسته دوم یک گام رو به جلو برای آن ها نخواهد بود و درحالی که سرجی به عنوان کاپیتان تیم پیشنهاد بازی برای تم اصلی را دارد، کوکوریا نیز به مونشن گلادباخ لینک شده که تنها پیشنهاد او محسوب نمی شود.

 

خوزه آرنایز و گالارتا دو ستاره دیگر تیم دوم هستند که وضعیت مشابهی دارند که با امضای قرارداد در فصل گذشته به دنبال پیشرفت هستند. گالارتا در دستور کار چند باشگاه اسپانیایی همچون یابار و لاس پالماس و همچنین بیلبائو قرار دارد که اخیرا زاراگوزا نیز به او علاقه مند شده است و هیچ بعید نیست که در معامله خرید بازیکنی توسط بارسلونا ورود داده شود.

 

اما آرنایز با گلزنی برای بارسلونا در مراحل آغازین جام حذفی در تیم اثلی پیشنهاداتی از لالیگا دارد که اخیرا به ختافه لینک شده است و بارسلونا تمایل دارد تا او را در آینده در تیم اصلی خود ببیند.

 

از سوی دیگر بازیکنان قرضی زیادی نیز وجود دارند که به تیم های خود بازخواهند گشت که عبارتند از: وارو، هانگلا، ناهوئل، ویتینیو، ریویرا، سامو و کاستاس

 

در این بین مارکو کاردونا نیز توجه باشگاه متز را به خود جلب کرده و مارتینز در کنار تارین در حال بررسی پیشنهادات هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.