پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی وضعیت 11 خروجی؛ بارسلونا به دنبال بیشترین پول

کد خبر : 80014  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 تیر 1397
کسب پول کافی برای خرید بازیکن

اختصاصی بارسانیوز – پس از خروج اینیستا به صورت رایگان با انتقال به ویسل کوبه، بارسلونا تاکنون تنها تکلیف جرارد دلوفئو را با انتقال 13 میلیون یورو ثابت به اضافه 4 میلیون متغیر و یک درصد از انتقال بعدی او را نهایی کرده و روند خروج بازیکنان حاضر در لیست خروج متوقف شده است.

 

از 11 ژوئن تا به امروز بارسلونا هیچ خبر دیگری از وضعیت بازیکنان خود بروز نداده و در واقع موفق به خروج بازیکن دیگری نشده اند همچنین برای بازیکنانی که به صورت قرضی به تیم بازگشته اند نیز اقدامی صورت نگرفته درحالی که بارسلونا باید در اسرع وقت پول کافی را برای تقویت تابستانی خود فراهم کند تا سه خرید خود را انجام دهد.

 

بارسلونا در این تابستان به دنبال انتقال تابستانی آرتور، کلمنت لنگلت و یک مهاجم با قابلیت بازی در چند پست است که باشگاه نیازمند درامد کافی از فروش بازیکنان برای تحقق بخشیدن این سه ورودی می باشد.

 

 مارلون سانتوس به وستهم

انتقال مارلون سانتوس به وستهم با توقف همراه شده درحالی که بارسلونا علی رغم یک سال باقی ماندن ز قرارداد قرضی ای با نیس، دستور بازگرداندن او را داد تا همه چیز برای فروش او به وستهم واقعی تر به نظر برسد درحالی که حدودا 2 هفته تا آغاز پیش فصل زمان باقیست. انتظار می رود که مارلون با انتقالی 20 میلیون یورویی برای بارسلونا سود قابل توجهی داشته باشد چون بارسلونا برای جذبش 6 میلیون یورو هزینه کرد.

 

یاسپر سیلسن و ارزشی 60 میلیون یورویی

درحالی که بعضی از باشگاه های بزرگ اروپایی با معضل دروازبان مواجه هستند، بارسلونا دو دروازبان اماده را در تیم خود دارد و از این رو با نیمکت نشینی سیسلن، این دروازبان هلندی قطعا با فرصت بازی بیشتر در تیمی بزرگ وسوسه خواهد شد. درحالی که لیورپول به عنوان جدی ترین مشتری او نام برده می شود اما این دروازبان هلندی دارای بند آزادسازی 60 میلیون یورویی است که بارسلونا قصد دارد حداکثر مبلغ را از فروش او دریافت کند.

 

یری مینا ؛ فنرباغچه و دورتموند

با تلاش بارسلونا برای ورود تابستانی آرتور، یری مینا محکوم به ترک تیم است درحالی که باشگاه بدون درنظر گرفتن این موضوع نیز تمایل به افزایش تجربه یری مینا با انتقال قرضی او را داشت.

یری مینا که شب گذشته دروازه لهستان را باز کرد، با 11.8 میلیون یورو به بارسلونا پیوست اما عملکرد او در بارسلونا نتوانست رضایت ها را جلب کند و او به کندی و عدم آشنایی با سبک بازی در اروپا متهم شد. بارسلونا به دنبال بهترین پیشنهاد برای او است و برای این کار تا پس از جام جهانی صبر خواهد کرد. باشگاه فنرباغچه و دورتموند بزرگ ترین پیشنهادهای یری مینا بوده اند.

 

آندره گومز فروشی دشوار

با اتفاقات فصل اخیر برای آندره گومز و به ویژه عدم حضور در جام جهانی، بارسلونا با کار دشواری جهت فروش او مواجه است که 35 میلیون یورو برای جذبش در تابستان 2016 هزینه نمود. درحالی که ناپولی نام آشنا ترین مشتری گومز بود اما به نظر می رسد که آن ها فابیان رویز را به گومز ترجیح داده اند.

 

الیکس ویدال؛ دوراهی اسپانیا و ایتالیا

الیکس ویدال دیگر خروجی بارسلونا خواهد بود که میل شخصی اش باقی ماندن در اسپانیا و بازی در سویا استکه در ژانویه به دنبالش بود اما بر سر مبلغ انتقال به توافق نرسیدند. پیشنهاد 7 میلیون یورویی سویا بسیار کمتر از حداقل قیمت گذاری بارسلونا بود و باشگاه به علاقه مندی چندین باشگاه ایتالیایی جهت افزایش قیمت او امیدوار است.

 

دینیه در فکر خروج

بارسلونا میلی به خروج دینیه به عنوان جایگزینی بزرگ برای جوردی آلبا ندارد اما دینیه با کاهش دقایق بازی، تیم ملی فرانسه را از دست داده و یوونتوس همچنان به او علاقه مند است درحالیکه به بایرن مونیخ نیز لینک شده و پیشنهادات هیجان انگیزتری نسبت به بارسلونا دارد.

 

رافینیا، داگلاس، مونیر و سمپر بازیکنان قرضی بدون تکلیف

هیچ یک از بازیکنان قرضی بارسلونا آینده روشنی در تیم ندارند. داگلاس و مونیر علی رغم داشتن یکسال قرارداد قرضی بازگشته اند و پیشنهادی نیز ندارند و سمپر نیز در دوران ریکاوری پس از مصدومیت به سر می برد و تنها بازیکن خوب قرضی رافینیا نیز مایل به ماندن در اینتر میلان است و قصد بازگشت ندارد که البته اینتر در پرداخت 35 میلیون یورو مبلغ توافق شده برای او مشکل دارد.

 

پاکو آلکاسر و میل ماندن؛ علاقه مندی فنرباغچه و ساوتهمپتون

پاکو آلکاسر نمی خواهد بارسلونا را ترک کند و از نیمکت نشینی راضی است به ویژه که آنتوان گریزمان به تیم منتقل نخواهد شد اگرچه که بارسلونا خروج او را درنظر دارد. تا به این لحظه علی رغم تماس هایی برای جذب آلکاسر اما هیچ پیشنهاد رسمی وجود ندارد. درحالی که ساوتهمپتون مایل به پرداخت 20 میلیون یورو برای پاکو است اما فنرباغچه از طریق مالک خود به عنوان مالک شرکت بکو سعی در جذب پاکو دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.