پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روزی که کوتینیو در یک قدمی رئال مادرید بود !

کد خبر : 80050  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 تیر 1397
اینتر میلان در جبهه جذب کوتینیو موفق شده بود رئال مادرید را شکست دهد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، فیلیپ کوتینیو یکی از ستاره های فعلی باشگاه بارسلونا در گذشته در یک قدمی انتقال به رئال مادرید قرار داشته ، مارکو برانکا مدیر ورزشی سال های پیش اینتر میلان در مورد جذب فیلیپ کوتینیو صحبت های جالی انجام داده است.

 

صحبت های برانکا در مورد جذب کوتینیو

 

یک دوست در مورد کوتینیو به من چیز هایی گفت و من نیز و بلافاصله رفتم اونو ببینم " او به من گفت فوق العاده است " من به برزیل رفتم تا با واسکو دا گاما صحبت کنم. اون تنها 16 سال سن داشت و ما نمیتوانستیم برای جذبش عجله کنیم اما رئال مادرید خیلی به جذبش نزدیک شده بود. رئیس باشگاه با 3.8 میلیون یورو با باشگاه برزیلی برای جذب کوتینیو به توافق رسید و ما بعد از گذشت دو سال او را به ایتالیا بردیم. در جبهه جذب فیلیپ کوتینیو ما موفق شدیم باشگاه رئال مادرید را شکست دهیم این اولین بار بود که ما برای یک بازیکن 16 ساله چنین مبلغی را هزینه کردیم. جذب فیلیپ کوتینیو اشتباه نبود چرا که او یک بازیکن فوق العاده و یک پسر بسیار خوب است.

 

کوتینیو حالا گرانقیمت ترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا است. در بازار زمستانی کاتالان ها با مبلغ 120 میلیون یورو + 40 میلیون متغییر هزینه کردند. ستاره برزیلی در اولین فصل حضورش در بارسلونا عملکرد درخشانی داشت و در جام جهانی نیز تا به اینجا 2 گل مهم به ثمر رسانده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.