پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمایل سوارز برای حذف رونالدو به خاطر مسی

کد خبر : 80167  |  زمان ارسال : شنبه 9 تیر 1397
سوارز دیگر تیمش را تنها نمیگذارد

اختصاصی بارسا نیوز -  لوئیس سوارز در 2 جام جهانی قبلی تیم خود را تنها گذاشته است . یک بار در بازی برابر غنا کارت قرمز گرفت و نیمه نهایی برابر هلند در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را از دست داد و دومین بار زمانی بود که به دلیل گاز گرفتن کیه لینی مجبور به ترک رقابت ها شد . این سومین دوره حضور سوارز در جام جهانی است . این مهاجم با پیوستن به بارسلونا بهتر شده است و انتظار میرود از تکرار رفتارهای گذشته خودداری کند .

 

سوارز همواره برای اروگوئه بازیکن تاثیرگذاری در جام جهانی بوده است اما در بدترین مواقع آنها را تنها گذاشته است . او  اما میخواهد جبران کند . لوئیس برابر مصر موفق به گلزنی نشد که ناراحت کننده بود اما گلزنی او برابر عربستان که تنها گل اروگوئه در این دیدار بود باعث شد تا مهاجم اروگوئه لبخند بزند . او برابر روسیه نیز گل اول تیمش را به ثمر رساند تا پروژه اروگوئه ادامه یابد .

 

سوارز امروز برابر رونالدو قرار میگیرد . مهاجم بارسلونا نصف تعداد گل های رونالدو را در این جام به ثمر رسانده است .

 

رقابت امشب اروگوئه و پرتغال جدای از رقابت بارسا و رئال است . این جام جهانی است و بازیکنان برای پرچم به میدان میروند که بسیار ویژه است .

 

اما جیمی کرگر در ستون تلگراف میگوید " او ( سوارز ) میداند و فکر میکند که با پایان دادن به حضور رونالدو میتواند به نفع دوست خود مسی این مسابقات را انجام دهد " .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.