پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سامپائولی: من قصد استعفا دادن ندارم!

کد خبر : 80191  |  زمان ارسال : شنبه 9 تیر 1397
خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین مدعی شدند بازیکنانش تمام تلاش خود برای پیروزی را ارائه دادند.

به گزارش "ورزش سه"، آلبی سلسته در دیدار کلاسیک در نهایت با نتیجه 3-4 مغلوب فرانسه شد تا بدترین عملکرد خود را طی دوره های اخیر در جام جهانی ارائه دهد.

 

سامپائولی گفت :

این که از جام جهانی حذف شدیم بسیار آزار دهنده است؛ آنهم با توجه به نمایشی که شاگردانم ارائه دادند و تمام تلاش خود را در زمین کردند. حالا برای تجزیه و تحلیل اتفاقات بسیار زود است و من قصد استعفا ندارم.

 

فرانسه تیمی بسیار سریع در انتقال توپ بود و ما این موضوع را در زمین حس کردیم. تیم ملی آرژانتین تلاش کرد بهترین عملکرد خود را در زمین ارائه دهد اما ما می دانستیم که حریف از تعداد زیادی بازیکن سریع برخوردار بوده و ما باید مقابل بازیکن فوق العاده ای مانند امباپه بازی کنیم.

 

 

تیم ملی آرژانتین تا آخرین لحظه مبارزه کرد و من باید از بازیکنانم که تلاش کردند تا آخرین لحظه صعود کنیم تشکر کنم اما به هر حال این اتفاق رخ نداد. شرایط برای ما در مرحله مقدماتی بسیار دشوار بود و تا آخرین لحظه صعود نامشخص بود. اما من به دنبال بهانه نیستم و ما حس می کردیم آرژانتین می تواند به مراحل بالاتر هم برود.

 

آرژانتین تا لحظه آخر جنگید و حتی در ثانیه های پایانی نیز فرصت برای زدن گل تساوی داشتیم و من معتقدم نسل بعدی بازیکنان این کشور باعث ساختن تیمی قدرتمند خواهند شد.

 

حالا من بسیار نا امید هستم زیرا حس می کنم ما می توانستیم پیروز باشیم و این برای من درس بزرگی در عرصه مربیگری بود. ما در تمام جزئیات و اتفاقاتی که ممکن بود در بازی رخ بدهد با بازیکنان صحبت کرده بودیم اما این فوتبال است و همه چیز در زمین رقم می خورد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.