پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت 14 نقل و انتقال بارسلونا در اولین هفته از جولای

کد خبر : 80226  |  زمان ارسال : دوشنبه 11 تیر 1397
لغو سفر اریک آبیدال

اختصاصی بارسانیوز - شمارش معکوس برای بارسلونا جهت ورود و خروج بازیکنان در اولین هفته از ماه جولای با آغاز سال مالی جدید آغاز شده و تیم از 11 جولای پیش فصل خود را آغاز خواهد کرد که انتظار می رود بارسلونا قبل از 11 جولای تغییراتی در تیم خود داشته باشد چون سفر اریک آبیدال به روسیه جهت دیدن بازی ها به تعویق افتاد.

 

دو بازیکنی که در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارند کلمنت لنگلت و آرتور هستند که در کنار این دو بازیکنانی نیز می توانند تیم را ترک کنند.

 

لنگلت در آستانه انتقال به بارسلونا

 

با اتمام ماه ژوئن و درحالی که انتظار می رذفت لنگلت تصمیم خود را جمعه تا شنبه اعلام کند اما با آخرین پیشنهاد سویا مواجه شد و انتظار می رود که امروز انتظارها درخصوص او به پایان برسد.

 

آرتور در پیش فصل بارسلونا

 

طبق آخرین گزارش ها، آرتور از 11 جولای در پیش فصل بارسلونا حضور خواهد داشت که پس از مصدومیت آلنا تصمیم باشگاه جدی تر شد.

 

مارلون در راه انگلستان

 

پس از پیشنهاد وستهم اما مارلون سانتوس مدافع برزیلی بارسلونا پس از یکسال حضور قرضی در نیس در آستانه انتقال 12 میلیون یورویی به ساوتهمپتون قرار دارد.

 

ویدال در حال مذاکره

 

او یکی از اولین خروجی هایموجود در لیست بارسلونا است که اولین گزینه او سویا بود اما اینتر نیز به جذب او علاقه مند شده که به همین منظور ایجنت او در شهر میلان دیده شده است.

 

باد کردن آندره گومز روی دست بارسلونا

 

پیشنهاداتی که برای گومز به دست بارسلونا رسیده چه به صورت خرید و چه به صورت انتقال قرضی مورد پسند بارسلونا نیست چون با توجه به هزینه 37 میلیون یورویی برای او، چیزی جز ضرر برای بارسلونا به همراه نخواهد داشت که در حال حاضر والنسیا برای انتقال قرضی نزدیک ترین باشگاه به جذب اوست.

 

آلکاسر می خواهد بماند

 

درحالی که بارسلونا فروش آلکاسر را درنظر دارد اما پاسخ منفی گریزمان، باعث شده تا آلکاسر نسبت به ماندن امیدوار شود علی رغم اینکه باشگاه هایی چون فنرباغچه و لیگ جزیره علاقه مند به جذبش هستند.

 

رافینیا با نشانه هایی از ایتالیا

 

اینتر علی رغم توافق جهت خرید 35 میلیون یورویی او تا 5 ژوئن درنهایت نتوانست بابت مشکلات فیر پلی مالی او را خریداری کند و باتوجه به تصمیمیش برای ترک بارسلونا و موفقیت در ایتالیا، می توان آینده او را در ایتالیا جست و جو کرد چون پدرش از وجود پیشنهادات زیاد خبر داد.

 

یری مینا در حال جذب مشتری

 

جام جهانی برای یری مینا فوق العاده پیش رفته است و بارسلونا در حال رسیدن مناسب ترین پیشنهاد جهت رشد او در انتقال قرضی است که برای ورود آرتور، نیاز است تا با خروج یری مینا یکی از سه سهمیه غیر اروپایی بارسلونا خالی شود. آخرین گزارش از حضور مدیر ورزشی فنرباغچه در روسیه جهت متقاعد کردن یری مینا حکایت دارد.

 

سیلسن منتظر و آماده خروج

 

بارسلونا آماده رسیدن پیشنهادات برای یاسپر سیلسن دروازبان نیمکت نشین خود است چون باتوجه به وضعیت نامنساب دروازبان ها در تیم های بزرگ بهترین موقعیت برای سیلسن جهت بازی به صورت منظم فراهم آمده است. بند آزاد سازی سیلسن 60 میلیون یورو است.

 

دینیه به فکر خروج

 

دینیه پس از دعوت نشدن به تیم ملی برای جام جهانی و کاهش چشمگیر دقایق بازی نسبت به فصل گذشته به خروج از بارسلونا به عنوان نیمکت نشین محض جوردی آلبا فکر می کند و از یوونتوس و بایرن مونیخ به عنوان تیم های علاقه مند به او خبر به گوش می رسد.

 

سمپر درانتظار سرنوشت خود در تیم بعدی

 

علی رغم حضور سرجی سمپر در پیش فصل بارسلونا که پس از مصدومیت شدید و عمل جراحی در ژانویه با فسخ قرارداد لاس پالماس به بارسلونا بازگشت، می داند که جایی در تیم والورده ندارد و در انتظار تیم جدید خود خواهد بود.

 

مونیر یکسال دیگر قرارداد دارد

 

مونیر مشخص کرده که دفش ماندن در بارسلونا است  و یکسال دیگر نیز قرارداد دارد و تاکنون تمدید نیز نکرده که در این صورت از زانویه می تواند به صورت رایگان تیم را ترک کند.

 

ختافه در انتظار آرنایز

 

درحالی که رئیس ختافه کار جذب آرنایز را تمام شده دانست اما تاکنون این انتقال رسمی نشده است.

 

داگلاس بدون پیشنهاد

 

داگلاس با وجود داشتن یکسال قرارداد با بارسلونا هنوز پیشنهادی ندارد بازیکنی که توسط بنفیکا با اتمام قرارداد قرضی بازگردانده شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.