پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتور در انتظار تماس بارسلونا برای پرواز

کد خبر : 80243  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 تیر 1397
در انتظار توافق جدید

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که در ساعات و روزهای اخیر بحث انتقال کلمنت لنگلت توسط اسپورت و ویلیان توسط موندو دیپورتیوو داغ شده، موضوع آرتور و فرنکی دی یانگ با سر و صدای کمتری دنبال می شود و موندودیپورتیوو یک بار دیگر از آمادگی کامل آرتور هنریکه جهت پرواز به بارسلونا خبر داد.

 

طبق گزارش موندوف بارسلونا می تواند هفته جدید خود را با انتقال رسمی آرتور هنریکه هافبک بازیساز 21 ساله پس از توافق با گرمیو آغاز کند هافبکی که مدیران باشگاه و کادر فنی او را از اولن روز پیش فصل در تیم جهت وفق یافتن با سبک بازی بارسلونا می خواهند.

 

بارسلونا پس از اعلام رسمی توافق خرید آرتور برای ژانویه 2019، برای انتقال تابستانی مجبور به توافق جدید بود که از همین رو بارسلونا نماینده خود را چند هفته قبل راهی برزیل کرد تا با افزایش بند های متغیر، گرمیوی ناراضی را راضی کند.

 

از این رو آرتور امیدوار است که بارسلونا و گرمیو در ساعات و روزهای آینده به توافق برسند تا در هفته جاری با تماس بارسلونا به مقصد کاتالونیا پرواز کند بازیکنی که در روزهای اخیر تمرینات خود را در گرمیو در تعطیلات بازی های باشگاهی در جریان جام جهانی سپری می کند.

 

طبق گزارش موندو، آرتور از باشگاه بارسلونا اطلاعاتی درخصوص روند خوب مذاکرات جهت به ثمر نشستن توافق دریافت کرده و به زودی به بارسلونا پرواز خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.