سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حضور لنلگت در تست پزشکی پیش فصل سویا ! (عکس)

کد خبر : 80251  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 تیر 1397
چانه زنی بارسلونا در گرفتن رضایت از سویا

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که انتظار می رفت کلمنت لنگلت پس از بازگشت امروز صبح خود به سویا برای انجام کارهای خروج از این باشگاه آماده شود اما با حضور در اولین روز پیش فصل این تیم و گذراندن تست پزشکی باعث تعجب شد.

 

درحالی که هنوز انتقال کلمنت لنگلت به بارسلونا رسمی نشده و بارسلونا در تلاش برای گرفتن رضایت از سویا است، این مدافع فرانسوی در تست پزشکی اولین روز پیش فصل سویا در کنار سایر بازیکنان حاضر شد تا برای پروژه جدید تحت هدایت پابلو ماچین با آغاز تمرینات از روز پنجشنبه آماده شود.

 

این درحالی است که اسپورت از عدم حضور لنگلت در پیش فصل سویا و انتقالش به بارسلونا با توافق 5 ساله با پرداخت بند آزادسازی خبر داده بود که البته در جزئیات جدید خبر از بروز مشکل در نحوه پرداخت داد.

 

بااین حال حضور لگلنت در تست پزشکی پیش فصل سویا دلیلی بر عدم انتقال او به بارسلونا نیست و باید درخصوص او طی روزهای آینده صبر کرد.

 

 


بروز رسانی 15:00

طبق گزارش اسپورت، هنوز جزئیاتی برای توافق باقی مانده است و مشکل بر سر قسط بندی پرداخت مبلغ توافق شده 35 میلیون یورو ثابت به اضافه 3.5 میلیون یورو متغیر توسط بارسلونا است که سویا نپیرفته است.

 

موندو دیپورتیوو نیز اعلام کرد تا زمانی که بارسلونا نتواند رضایت سویا را جلب کند، لنگلت مجبور است در برنامه پیش فصل سویا حضور یابد و بارسلونا در حال پیشرفت جهت روند انتقال لنگلت می باشد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.