پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلکاسر تنها در یک صورت بارسلونا را ترک میکند !

کد خبر : 80368  |  زمان ارسال : شنبه 16 تیر 1397
والورده تنها میتواند باعث جدایی آلکاسر شود !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، پاکو آلکاسر از بارسلونا جدا نخواهد شد. او پیشنهاد خاصی برای خروج دریافت نکرده اما شایعاتی پیرامون علاقه چند باشگاه نسبت به جذب وی وجود دارد. آلکاسر عجله میکند که خیلی زود خود را برای تور پیش فصل تیم آماده کند.

 

بعد از منتفی شدن انتقال گریزمان به بارسلونا به نظر میرسد که آلکاسر غیر قابل فروش است. آلکاسر هیچ تمایلی به ترک باشگاه ندارد و تنها در صورتی باشگاه را ترک میکند که ارنستو والورده سرمربی تیم چنین چیزی را بخواهد. آلکاسر اعتقاد دارد که باشگاه را ترک نخواهد کرد و خود را برای سومین فصل حضور در جمع آبی اناری پوشان آماده میکند.

 

آلکاسر تنها 24 سال سن داشته باور دارد که میتواند دقایق بیشتری در ترکیب تیم قرار گرفته و ارزش های خودش را ثابت کند. آلکاسر یک شخص بلند پرواز بوده و احساس میکند میتواند برای باشگاه مفید باشد. در اداره کسی در مورد خروج آلکاسر صحبت نمیکند البته صحبت های در مورد ورود ویلیان برزیلی شده اما پیشرفت قابل توجه ای در این باره صورت نگرفته است. لوئیز سوارز مهاجم اصلی بارسلونا به یک جایگزین مناسب نیاز دارد و قطعا کاپیتان سابق والنسیا میتواند کارایی بهتر و بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.