پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 جایگزین ممکن برای پائولینیو در بارسلونا ( + نظرسنجی )

کد خبر : 80381  |  زمان ارسال : شنبه 16 تیر 1397
بارسلونا ممکن است در تابستان اقدام به فروش پائولینیو کند . در ادامه 3 گزینه احتمالی باشگاه را بررسی خواهیم کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - پائولینیو از گوانگژو با پرداخت مبلغ 40 میلیون یورو راهی بارسلوان شد اما تنها 1 سال پس از این انتقال صحبت در مورد خروج او مطرح است . پیشنهاد باشگاه چینی 50 میلیون یورو است .

 

اگرچه والورده در بسیاری از بازی های فصل گذشته از پائولینیو استفاده کرد و این بازیکن نیز موفق به زدن گل های مهمی شد اما با توجه به سن او شاید این بهترین فرصت برای انتقال باشد .

 

فرنکی دی یانگ

اگرچه دی یانگ یک بازیکن تمام عیار است که به عنوان بازیکن باکس تو باکس شناخته میشود اما پروفایل او شبیه به پائولینیو نیست اما به طور کلی مشکلی برای ورود او وجود ندارد . او بازیکنی با توانایی جسمی قابل توجه که آموزش دیده در مدرسه فوتبال آژاکس است و قادر به بازی در هر دو موقعیت " 4 " میباشد .

 

 

آدریان رابیوت

سبک او نیز با پائولینیو متفاوت است اما او یک خرید نسبتا ارزان است که قراردادش با پاری سن ژرمن در تابستان آینده به اتمام میرسد و تاکتون تمدید نکرده است و پاری سن ژرمن نیاز دارد او را بفروشد . این هافبک جوان فرانسوی تنها 23 سال دارد . بازیکنی بسیار متنوع با توانایی فیزیکی زیادی برای انجام وظایف تهاجمی و دفاعی است .

 

 

الکساندر گولوین

گولوین یکی دیگر از بازیکنانی است که با وجود اینکه شباهتی از لحاظ سبک بازی با پائولینیو ندارد اما کیفیت فوق العاده اش را در جام جهانی نشان داد . او در مصاحبه ای توضیح داده است که بازیکنی است که با سبک بازی در بارسلونا هماهنگی دارد .

 

با کدام گزینه موافقید ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.