پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 آرزوی خرید بارسلونا در خط هافبک (+ عکس)

کد خبر : 80398  |  زمان ارسال : یکشنبه 17 تیر 1397
خریدهای بزرگ و آینده دار

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو در نسخه امروز خود، ویلیان و آدرین رابیوت را روی جلد برد و از این دو به عنوان دو هافبک رویایی و آرزوی بارسلونا جهت خرید نام برد درحالی که چلسی برای ویلیان 80 میلیون یورو درخواست کرده و برای خرید رابیوت نیز در این تابستان بابت اتمام قراردادش در تابستان 2019 شک و تردید وجود دارد چون می توانند او را یکسال دیگر رایگان جذب کنند.

 

با انتقال اینیستا به ویبسل کوبه و مصدومیت کارلس آلنا و خروج احتمالی پائولینیو و بازگشت مجددا به فوتبال چین و باشگاه گوانگژو و همچنین در دستورکار قرار داشتن رافینیا و آندره گومز برای فروش، باشگاه نیاز به خانه تکانی اساسی خواهد داشت که اولین خرید در این راه آرتور بوده است.

 

درحالی که آرتور برای تقویت خط هافبک به عنوان یک بازیساز اضافه می شود اما این تنها تقویت تیم در خط هافبک و فاز تهاجمی نخواهد بود و در اولین نشست اریک آبیدال، سگورا و والورده روی خرید هافبک تهاجمی توافق شد که گزینه بارسلونا کسی جز ویلیان نیست که طبق گزارش منابع قدرتمند انگلیسی حتی پیشنهاد 56.4 میلیون یورویی بارسلونا نیز توسط چلسی رد شده است.

 

در کنار ویلیان 29 ساله، باتوجه به گزارش فرانس فوتبال از ملاقات اریک آبیدال با مادر رابیوت، این هافبک فرانسوی نیز در سال پایانی قراردادش با باشگاه سخت گیر پاری سن ژرمن فرانسه در صدر لیست خرید بارسلونا قرار دارد که 6 سال از ویلیان جوان تر است.

 

در کنار این دو، فرنکی دی یانگ دیگر گزینه خرید باشگاه است که انتقالش باتوجه به علاقه شخصی او به بارسلونا قطعی به نظر می رسد اما جذب او در این تابستانی کاری دشوار است و خرید او برای تابستان 2019 محتمل تر می باشد.

 

 

بنابراین خرید رابیوت و دی یانگ در این تابستان کاری بسیار دشوار است و در عین حال که درخواست چلسی برای ویلیان زیاد می باشد، بارسلونا امیدوار است تا با آرامش و صبر در مذاکرات به راه حل مناسب برسد که درخصوص وینگر برزیلی ورود بازیکنی به معامله چون گومز و حتی پائولینیو می تواند چاره ساز شود.

 

درحالی که رابیوت و دی یانگ با سبک بارسلونا همخوانی دارند اما ویلیان از این فلسفه دور است ولی می تواند در دو پست کناری از سیستم 2-4-4 بازی کند درحالی که رابیوت و دی یانگ گزینه هایی جهت بازی در کنار بوسکتس یا ایوان راکیتیچ می باشند.

 

مزیت های بارسلونا در جذب آبیدال

 

درخصوص رابیوت، اریک آبیدال توانایی نفوذ در باشگاه های فرانسوی را دارد و همچنین نزدیک به بازیکن و اطرافیان اوست به ویژه در شرایطی که رابیوت پس از خط خوردن از لیست تیم ملی نیاز به تغییر تیم را با تمدید نکردن قراردادش حس می کند و از همین رو شاید پاریسی ها نیز تمایل به فروش او جهت کسب درآمد و عدم خروج رایگان داشته باشند.

 

درحالی که ناصر الخلیفی در شیوه مغرورانه خود تمایلی به فروش ندارد اما آنترو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن وضعیت را اقتصادی و منطقی تر می بیند تا با فروش او بتواند به وضعیت باشگاه در مشکلات قانون فیرپلی مالی کمک کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.